vrijdag 30 oktober 2015

Clean&Simple Workshop

Stampin' Up! bestellen 9 november

Afgelopen donderdag gaf ik thuis een workshop. Ideeën voor snelle, simpele en toch heel leuke kerstkaarten. Dit is 1 van die ideeën. Een strookje Washi Tape, een hertje uit het Home For Christmas Design Papier. Een stempel en afgemaakt met gold cording trim.


Deze past ook leuk in de kleurenchallenge van 52 Weeks to Christmas. Rood/groen/bruin en goud.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend!

Miranda Mols

PS: Mijn sieraden webwinkel is nu ook officieel in Nederland geopend.
Hou je van trendy sieraden in edelstaal en Swarovskisteentjes? Neem dan eens een kijkje. Klik op de winkelwagen op mijn andere blog en meld je even aan.

13 opmerkingen:

Margo zei

Deze is erg leuk zeg ! Die ga ik toch proberen te onthouden !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Ooooh....die is mooi! Super gaaf kaartje, Miranda. Die ga ik van je liften!

Margot zei

Schattig dat hertje!!!

Rosina zei

Een super schattig kerstkaartje Miranda.....wat een liefelijk hertje erop....

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Stempel er op los by Ilse zei

Mooi, ik vrees wel dat ik niet zo een vaste kniphand heb :(
Liefs
Ilse

Mieke zei

Wat een leuke kaart! Echt heel mooi!

anneke's creaties zei

wat een schitterende kaart
zo eenvoudig en snel maar met een schitterende uitstraling
ja echt suuuuuuuper gedaan

groetjes anneke

Sylvia zei

Een hele leuke kaart! Het hertje is zo schattig :) Leuk dat je meedoet aan de challenge. Groetjes Sylvia DT 52 WTC

Suzan zei

Mooie stijlvolle kerstkaart Miranda!
Groetjes Suzam

Judith zei

Eerlijk gezegd moest ik wennen aan de patronen van deze papier serie. Maar inmiddels vind ik ze toch wat hebben. Zeker het hertje is schattig. Leuke kaart, Miranda!

marian zei

Erg mooi kaartje.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Een mooie kaart geworden met een mooi hertje en washi tape gebruikt.Vind ik wat lastiger. Groetjes Marijke.

Ingrid Reyners zei

Een mooi CAS kaartje is het geworden. Het hertje vraagt echt om uitgeknipt te worden, ik heb nog niemand gezien die het hele papier daar van gebruikt heeft. Leuk dat je mee doet bij 52 WTC...Groetjes Ingrid.