dinsdag 20 oktober 2015

Autumn Greetings

Stampin' Up! bestellen 27 oktober

Ik heb mijn mojo weer terug. En dat terwijl ik toch niet helemaal fit ben. Er heerst iets. Keelpijn, hoofdpijn, niet helemaal lekker. Lana heeft er last van en de juf vertelde dat ze het meer hoorde bij leerlingen. Tja, het is vast de tijd van het jaar.
Toch heb ik weer gezellig met Mariëtte geknutseld vanochtend. Heerlijk even wat afleiding. Ik maakte kaartjes voor bij de bestellingen. Normaal zijn die alleen voor de ogen van de klanten, maar nu laat ik iedereen een keer mee genieten. Ideetje zag ik een keer ergens voorbij komen en liet me blijkbaar niet los.


Stempel en inkt, markers voor pompoen en blaadjes, sponge daubers voor gras en lucht en eroverheen een kaart waar een blad is uit gestanst.
Echt snel, simpel en met een geweldig leuk resultaat.

Groetjes
Miranda Mols







13 opmerkingen:

Je@net zei

Hé...wat gaaf. Erg leuke kaart geworden, Miranda!

Stempel er op los by Ilse zei

deze is super leuk gedaan !
beterschap alvast hé
xxx

Stella zei

Wat een beauty.....prachtig met dat uitgestanste blad. Maakt het áf!

Aartje zei

Deze is echt superleuk! Mooi met dat diepte effect.
Groeten, Aartje

An Smets zei

Hopelijk ben je snel better.
Mooi herfstkaartje

Groetjes
An

GerJanne zei

Leuk idee!!
Kun je weer afstrepen van je lijstje!
;-)
GerJanne

Dora zei

Ziet er heel mooi uit. prachtig idee!

Gerrina zei

Zoals je zegt simpel idee, maar oh zo mooi! Groetjes, Gerrina

Margot zei

Geweldig! Blijkt dus dat ik dit kaartje net heb gepint via Gerrina op pinterest, haha, kom ik 'm nu op je blog tegen :)

Mieke zei

Wat een mooie kaart! Ik vind hem echt prachtig!

Margo zei

Wat een leuk idee ! Heel toffe kaart !
Groetjes
Margo

Daphne Coers zei

Super leuk en zo maak je de bestelling NOG persoonlijker!!
Niet ziek worden hoor, bah, aar is het nog veel te vroeg in het jaar voor.

Judith zei

Mooi!