zondag 20 september 2015

Stampin Up! Gift Bag Punch Board

Stampin' Up! bestellen 29 september ~ Workshop 22 oktober

Heb eindelijk mijn Gift Bag Punch Board gebruikt. Ik ben niet goed in zakjes, dus zo'n hulpje als deze is voor mij erg handig . Want nu heb ik dus wel een zakje gemaakt. Of Mint Macaron en Blushing Bride de winnende kleur combi is (tekst is Tip Top Taupe), dat vraag ik me af.... 

Su-per Challenges: GBPB

Nu weer terug naar luie zondag. 
Ik voel me al 2 dagen niet helemaal lekker in mijn buikje. Dus luieren is ingepland voor vandaag. Ik heb genoten van een paar Poker tournaments op Spelpunt, dat was lang geleden. Met mijn man Pitbull puppies gekeken. Ja, ik wil heul graag een Pitbull. Heb altijd "powerdogs" gehad. Dus niet zo maar een keuze. Dit is wel een ras waar je sterk voor in je schoenen moet staan. Dit was mijn allereerste.. Mijn lieve stoere Spikey.


Ze zijn niet te groot, wel stoer en sterk. Net als ik. Dat past bij mij. Ach, misschien niet pers├ę nu al, want we hebben een heerlijke powerpony in huis nu:


Maar mijn man was aan het kijken en dan kijk ik graag mee. Je weet nooit hoe het loopt. De kinderen zijn al wat groter, dus ik zou best een pupje kunnen opvoeden nu. Ook een hobby van me. Ik leg mijn hond los bij de supermarkt en ga dan een korte boodschap doen om maar een voorbeeld te noemen. Of onze Tiko het een goed idee zou vinden zo'n druk ding in zijn huis..en..of hij zijn mand zou willen delen?  Hmmm...

Fijne zondag!

Miranda Mols





6 opmerkingen:

Rosina zei

Je cadeauzakje is erg leuk gemaakt Miranda .. SUPER gaaf..
en mijn petje af hoor om een pittbull als huisdier te gaan houden...Ik zou dat echt niet aankunnen, ben niet streng en consequent genoeg...
Mooi foto's trouwens...

groetjes Rosina

Judith, Stampin Spirit zei

De kleuren combi doet denken aan een oudje, crisp cantoupe en pistachio pudding.
Dus tja, afgaand daarop, kan het best.
En pupsels kijken, wat een straf! ­čśâ

handmade by amalia zei

The bag is so pretty and delicate. I like the combination of paper and lace.
Amalia
xo

Marjan K├╝ppers zei

Mooi is je zakje en ook w.b. de kleurenkeus prachtig! Pitbulls hebben een slechte naam, maar dat is dan vaak echt de schuld van de opvoeding. Volgens mij zou jouw pitbull puppie (als het ooit zover komt) een lieve hond zijn.

Gerrina zei

Mooie bag! Steeds weer nieuwe dingen bij SU, maar helaas; geen ruimte om zoiets op te bergen in mijn kleine hobbykamertje; ik had na de enveloppemaker het goede voornemen om niet meer van die lastig op te bergen dingen te kopen :)
Hoop dat je snel weer opknapt! Groetjes, Gerrina

LiZdesign zei

Heel erg leuk geworden Miranda! Puppy's kijken is altijd verleidelijk! Haha, vind die rassen ook geweldig hoor! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!