dinsdag 8 september 2015

Feel The Rythm

Stampin' Up! bestellen 14 september

Regelmaat en ritme is terug. Toch zoek ik nog steeds een weg om weer helemaal in het goede ritme te komen. Ik voel me nog steeds lui. Ren constant achter de feiten aan. De was moet opgevouwen worden, maar ik ben zo klaar met alle vakantiewas die ik deed, dat ik maar blijf staren naar de nieuwe gevulde wasmand. De volgende wasmand dient zich echter al weer aan. De vaatwasser is klaar, maar moet nog opgeruimd worden en op het aanrecht staat alweer nieuwe vulling voor een volle automaat. Om maar wat voorbeelden te noemen... Het vakantie gevoel zat dit jaar dieper dan ik dacht. Maar langzaam kom ik weer vooruit. De rust in huis is terug nu de kinderen naar school zijn. Daar geniet ik met volle teugen van. Nu alleen nog een schop onder mijn kont om te stoppen met achter de feiten aan te rennen. Alles moet weer op schema. Ik haat deze bende in huis. *schop* 

Vandaag een verjaardagskaartje voor een man. 


En ik maakte eens 2 tags.Gewoon zo maar. Misschien leuk voor aan een bloemetje of zo.


Nu echt aan de slag. De bestellingen moeten de deur uit.

Fijne dag!
Miranda Mols

11 opmerkingen:

Je@net zei

Heel herkenbaar, Miranda.
Gewoon lekker aan de freubel gaan en de rest komt vanzelf...ooit :o)
Maar je kaartjes en labels zijn weer leuk!

Sieneke zei

Mooie kaart en labels. Ik vind ze super.

Marjan Küppers zei

Meestal heb ik dat ook wel, dat opstartprobleem na een lekker luie vakantie, komt wel weer goed! Doe schop heeft vast gewerkt :)
Lekker fleurige kaart en labels, mooi!

Mariette J-O zei

Dan toch maar een vaste "knutselochtend" avec moi? Heeft mij gisteren even goed gedaan! Dank je lieverd 😘

Diane zei

Lovely card design and what great colors for your tags.

Hugs Diane

Ilse zei

Heel leuk jou kaart en labels, je hebt ook een heel leuke stijl ;-)
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog, ik ga je zeker ook volgen.
Ik ben ook helemaal fan van SU dus dubbel leuk.
Groetjes
Ilse

GerJanne zei

HIhihi, soms moet je ergens toe zetten. Dat gevoel ken ik ja.
Maar die vakantiesfeer was er hier heel gauw uit, hoewel ik deze week pas wat regelmaat bij de kinderen bespeur...
Je kaartje is erg leuk en zeker geschikt voor een man.
Ook de tags, altijd handig om in voorraad te hebben.
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi je mannenkaartje Miranda...en ook de labeltjes zijn erg leuk...
succes met je werkritme....komt goed hoor...

groetjes Rosina

Renate zei

Ik snap helemaal wat je bedoeld. Het komt wel goed. Sinds deze week heb ik eindelijk weer een beetje rust, na mijn vakantie. (ben ook alweer 3 weken aan het werk).
Ontspanning is heel goed, dus lekker een middagje aan de freubel gaan heb je goed gedaan. En het resultaat mag er dan ook zeker wel zijn.
Hopelijk heb je je ritme snel weer te pakken. Pas goed op jezelf.

-xies- Renate.

Gerrina zei

Leuke mannenkaart!
En niet herkenbaar; kom tijd te kort met de studie die ik begonnen ben, dus alles gaat op snelheid en in regelmaat en dan probeer ik ook nog wat dingen die nu echt "moeten" rond en in het huis af te maken... Wou toch echt meer uren in een dag om ook even rustig te luieren.... Groetjes, Gerrina

Daphne Coers zei

Leuke kaart zeg, in mooie vrolijke kleurtjes.
Inderdaad prima te versturen naar een man.
Enne.....dat gevoel...ik ken dat, maar geloof me, voor je het weet zit je weer in het ritme.
Succes, groetjes, Daphne