dinsdag 1 september 2015

Love & Hope

Stampin' Up! bestellen 14 september

Een teammaatje van me kreeg kort geleden de diagnose acute leukemie. Dat is natuurlijk vreselijk. Dus iedereen stuurde haar een kaartje. Nou wilde ik wat extra's doen, toen teammaatje Ingrid Heijnen al met een leuk idee kwam. Iedereen maakt een vlaggetje en daar maken we een slinger van. Dus gingen de teammaatjes van Belinda en een paar van mijn teammaatjes aan de slag.

Dit vlaggetje maakte ik voor haar. Natuurlijk in Utopia stijl!


Ben ook helemaal weg van die nieuwe witte enamel Dots.
De banner heb ik gekleurd met behulp van een bord (ja een serieus ontbijtbord) en sponge daubers. 

Hopelijk mag dit ook in de leuke kaartenuitdaging van Cards & Scrap, past zo goed bij hun inspiratiefoto!

Hier zie je de hele slinger





Groetjes
Miranda Mols






13 opmerkingen:

An Smets zei

Leuk gemaakt, gaat ze zeker waarderen.
Groetjes
An

Margot zei

Wat mooi! Daar gaat ze vast heel blij mee zijn!

Je@net zei

Wat een geweldig leuk idee. Mooi geheel geworden ook zo!

Judith zei

Vreselijk nieuws...

Een geweldig initiatief, alle vlaggen zien er mooi uit, vooral die van jou! Wist je dat de regenboog teken is van HOOP?

Aly Smedes zei

Wat gaaf! Ik hoop dat dat haar er mee doorheen sleept!

Yvonne van Bruggen zei

Wat een mooie lijn is het geworden!!! Echt een leuk initiatief van jullie samen! Zie dat de mijne ook goed is aangekomen ;-)

Stella zei

Wat leuk; en iede rin izjn eigen stijl. Gaaf! Daar is ze vast blij mee!

Belinda Blom zei

Inderdaad was ij blij verrast door zo een leuk initiatief en inmiddels hangt de banner mooi te pronken op mijn ziekenhuiskamer!
Vanuit mijn bed zie ik al die vrolijke kleurtjes en dat doet een mens goed!
Nu nog ff die rotziekte te lijf gaan en alles komt goed!
Groetjes, Belinda

Nelly zei

Super leuke kaart!!!
Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuke en vrolijke kaart.
Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
Groetjes Miranda

Marcella zei

Erg mooi gedaan leuk dat je meedoet bij het Cards & Scrap Blog
Groetjes Marcella

Ankie vd Polder zei

Oh, deze is gaaf zeg. Super. Groetjes, Ankie

Tinie zei

Wat een leuke kaart, Miranda!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap Challengeblog!
Groetjes Tinie