donderdag 17 september 2015

98 days till Christmas

Stampin' Up! bestellen 29 september

Ja, de titel klopt echt. Nog maar 98 dagen tot Kerstmis. 2015 is gewoon alweer bijna om. Niet te geloven.

Wat heb ik genoten van die 2 dagen Teammeeting. Lekker eten, gezellige collega's om je heen, training, kletsen, thee, meer training, meer kletsen, meer thee. En een prachtige kamer in Van der Valk in Veenendaal. Wat een bof dat ik weer mocht gaan. We hebben iets strikt geheims gedaan, zo leuk!! En we hadden ook een Time management training. Wat heeft dat geholpen. Ik ben helemaal in de ban van Time management. Ik heb al mijn taken gedaan, me niet laten afleiden door de computer en ik heb zelfs een extra! uurtje knutselen kunnen inlassen omdat ik alles op schema af had. Schouderklopje.

Deze kaartjes vond ik nog in mijn foto map.


Bovenstaand achtergrondje kwam uit een Project Life Kit. En onderstaand achtergrondje is Irrestable Papier uit de Sale-A-Bration van afgelopen jaar.


Zo, nu mijn planning voor morgen maken. Dit wil ik graag volhouden, wat brengt dat een rust! Alles gepland werkt heerlijk.

Fijne avond
Miranda Mols

6 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Ja ik geloof het dat je interessante dagen hebt gehad. Time management, ik kan geloven dat het werkt...de tijd gaat vaak op aan tussendoor internetten, en even dit lezen of dat en voor jet het weet ben je een hele tijd verder en is er weer veel kostbare tijd verloren gegaan...ik hou geen strakke planning maar ik plan zeker een aantal zaken op een dag...en het is een fijn idee als dat klaar is, want daarna is het knutseltijd, ik herken dat. Je kerstkaartjes zijn heel leuk geworden, het papier van de SAB zou ik niet meteen als kerstpapier zien, maar zo past het perfect. Ik zat laatst nog te denken om met het sterrenpapier of stippeltjes uit de sabfolder wel wat te maken..sterren zijn ook perfect voor kerst....ideetjes genoeg....nou in ieder geval heb je geen 100 dagen de tijd meer eer het zover is...kerst....groetjes Ingrid

Je@net zei

Erg leuke kerstkaarten, Miranda!

Rosina zei

2 schitterende kerstkaartjes Miranda...

groetjes Rosina

An Smets zei

Ik denkt dat een training time management nuttig is, ik merk zelf als ik een planning schema maak dat alles vlotter gaat.
Ik denk dat ik toch moet gaat planned voor mijn kerstkaartjes als er nog maar minder als 100 Dagen zijn.
Mooie kaartjes dat je maakte, zo zie je maar dat je soms ook andere dingen Kan gebruiken voor kerst
Groetjes
An

GerJanne zei

Hoi Miranda,
het zijn twee heel mooie kaartjes! En wat goed dat je een planning maakt. Ben ik wel nieuwsgierig naar, trouwens. Wat plan je precies?
Alleen voor het scrappen of ook andere dingen?
Groetjes,
GerJanne

Gerrina zei

Mooi hoe je die 1e achtergrond hebt gebruikt; iets wat ik zelf niet gauw zou durven... Ook de 2e helemaal in de sfeer (oh jee, daar moet ik ook nog aan beginnen...)
Woeha, doe mij ook een cursus time-management...hier lukt alles maar net... Nee, zonder gekheid, ben begonnen aan m'n ICT Bachelor en dat dan super versneld, dus tijd; waar is die? Wel alles aan het plannen, maar minder tijd voor de hobby helaas... En het de-clutteren van het huis gaat zo natuurlijk ook wat langzamer...maar uiteindelijk zal het wel lukken en zegt het huis welgemeend oef... Dit weekend veel op pad, maar ook lekker laten inspireren, dus als ik van de week een gaatje vind heb ik er gelijk ideeën voor :) Fijn weekend en geniet van de meer-tijd!