donderdag 6 augustus 2015

Traveling The World

Stampin' Up! bestellen uit Herfst/winter catalogus 1 september


Het is warm! Heerlijk! Genieten... Al zit ik binnen. Want ik kreeg zojuist mijn doos met nieuwe Herfst/Winter goodies. En ik kreeg het er niet koud van, kan ik je vertellen. Wat een berg prachtige producten en dan kocht ik geeneens alles. O o o, de verlanglijstjes die ik eind augustus in mijn mailbox ga vinden... Ik heb me echt beheerst en alleen gekocht wat ik echt echt moest hebben en nog kwam ik ruim over de €200 uit... gelukkig kreeg ik toen nog wat gratis Rewards dus kon ik nog wat extra kiezen. Wat een bofkont ben ik!

Veel mensen komen al terug van vakantie en er gaan ook nog een heleboel mensen. Daarom een bijpassend kaartje.

CASonSunday: Travel
Dutch Card Lovers: 237

Voor iedereen die nog gaat reizen... Goede reis en geniet!

Voor wie alweer thuis is, morgenmiddag staan de bestellingen klaar om op te halen en te verzenden met de nieuwste Herfst/Winter catalogus erin! 

Wil jij hem ook, stuur me dan een mail!
*alleen gratis voor (first-timer en trouwe) klanten

Miranda Mols

16 opmerkingen:

Rosina zei

Keileuk vakantiekaartje Miranda...

groetjes Rosina

Je@net zei

Gaaf vakantiekaartje, Miranda!

GerJanne zei

Hey Miranda, daar word je wel warm van ja... Ik zie je al helemaal zitten genieten met een big smile op je gezicht..
Je kaartje is super mooi.
Ik krijg zin om weer op vakantie te gaan, maar ben net 1 weekje terug, dus dat zit er even niet in.
Groetjes,
GerJanne

Margot zei

Te gek kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Marijke zei

Een te gek vakantiekaartje!
Sta nu op een tropische camping in Noord Limburg!

Mieke zei

Wat een leuke, vrolijke vakantiekaart!

Gerdine zei

Leuk, dat vliegtuigje over de landkaart heen! Gaaf kaartje!

Marjan Küppers zei

Vind het een heel gaaf kaartje, Miranda!! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Diane zei

Very clever design.

Hugs diane

Joke B zei

Echt een hele leuke vakantiekaart Miranda!!! Grtjs

Sarah zei

Op je blog staan heel veel mooie dingen ! Ook deze .
Ik heb me gelijk aangemeld ! Vandaag bij mij ook een vliegtuig .
tot kijk ! Liefs Sarah

Aartje zei

Leuk als je er weer zoveel leuke nieuwe spullen aankomen waar je enthousiast van word. Dan kun je dat enthousiasme ook weer op je klanten overbrengen.
Deze reiskaart is echt weer een plaatje.
Groeten, Aartje

Ellen zei

Wat een gave kaart! Wat een heerlijk zomerse uitstraling.
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Shelly zei

Ooooh, fabulous card! Thanks for joining us at CAS on Sunday!

Anja Curvers zei

Prachtig kaartje hoor leuk dat je meedoet bij DCL en bij CAS on sunday.

Janneke de Jong zei

Wat een super leuke kaart Miranda ;o)
Leuk dat je meedoet bij CAS on Sunday!

XO J.