vrijdag 28 augustus 2015

Pink Poodle

Stampin' Up! bestellen uit de NIEUWSTE Herfst/Winter Catalogus '15 op 1 september

Hierbij verklaar ik mijn werkseizoen voor geopend! 
Helemaal klaar met vakantie vieren. Tijd voor regelmaat en ritme zeg ik je. 
Voordat we op vakantie vertrokken maakte ik nog deze kaart voor mijn buurvrouw. Ze is gek op poedels en ik probeer ieder jaar een poedel kaart te maken. Dit jaar dus deze. 


Nu een paar uurtjes met de kinderen naar de speeltuin, die moeten echt even uitrazen geloof ik. Maandag mogen ze weer naar school. Ik zeg Oleeee!

Een heel fijn weekend!

Groetjes
Miranda Mols

5 opmerkingen:

Je@net zei

Zo is dast....er moet weer gewerkt worden :o)
Leuke kaart voor de buuf!

Rosina zei

heel schattig kaartje met het leuke poedeltje erop Miranda...zal je buurvrouw vast wel gewaardeerd hebben

groetjes Rosina

Aartje zei

Geweldige kaart met deze eigenwijze poedel. Hier roept de plicht maandag helaas ook weer.
Groeten, Aartje

Stella zei

Ik heb mij rot gelachen om die rose poedel; geweldig!
Ik ga er nu even tussenuit; eerste week vakantie zit er op. Nog 2 te gaan...heerlijk!

Judith zei

Hahaha, ook ik vind die roze poedel grappig!
Herinnert mij aan een vrouwtje uit ons dorp vroeger. Zij had een witte poedel, net zo wit als haar krullend haar. Hoe zat dat toch ook alweer met de hond, die op zijn baas lijkt (of andersom) LOL!