dinsdag 4 augustus 2015

Noah's Ark

Stampin' Up! bestellen 1 september.

Een andere watercolor creatie. De stempel die ik gebruikte is helaas niet meer verkrijgbaar. De letters en de tekst wel. Deze kaart lag al heel land op mijn bureau...en dan ineens weet je hoe je de kaart moet afmaken. Little Letters zijn echt geweldig.


Dit kaart was voor een vriendin. Zij is zwanger van haar 3de kindje en ze hoopt zo op een meisje. Natuurlijk is gezondheid het belangrijkste, maar na 2 jongens wil ze het liefst alles roze. Het kaartje heb ik toch maar redelijk neutraal gehouden. 

Vandaag houd ik het kort. Mijn vakantie is begonnen! Het regent en ik ga knutselen met de kinderen, gezellig.

Tot later!

Miranda Mols


6 opmerkingen:

Mieke zei

Wat een mooie kaart! Ik vind hem helemaal geweldig, als grote fan van de Ark van Noach :-)

Gerdine zei

Leuk, die ark en de letters passen er precies bij! Geniet van je vakantie!

Je@net zei

Wat een geweldig leuke kaart, Miranda!

Rosina zei

Prachtig kaartje Miranda...zeker met die leuke en mooi ingekleurde stempel een schitterend geheel!!!

groetjes Rosina

Stella zei

Wat een mooierd :) Leuk met die ark en letter stansen doen het altijd goed:) Fijne vakantie!

Sarah zei

Een heel mooi kaartje !
liefs sarah