zaterdag 1 augustus 2015

Hogs & Kisses

Stampin' Up! bestellen 4 augustus ~ Vakantie 5-30 augustus ~ Nieuwe Catalogus bestellen 1 september


Lana wilde ook heel graag de waterverf techniek met de waterbrush uitproberen. Dus kocht ik een setje water brushes extra. We gingen samen aan de slag. Zij oefende met de kwastjes op een stuk papier dat overbleef toen ik de basis voor mijn kaart sneed. Wat had ze lol. En ik ook. Het varkentje in de Barnyard Babies set nodigde uit tot een techniek. Spiegelen. En ik spiegelde hem zonder poten, zodat hij lekker in de modder kon liggen. 
Modder erbij, moddervlekken op de varkens. Touwtje, vlaggetje tekst. Hoppa. Helemaal het einde! Toen dacht ik aan collega Mariska. Zij had enorm veel pech op vakantie. Was zo onder de indruk van iets boven haar, dat ze een stoepje miste en daarbij enkel en pols brak. Oef, pechvogel. Barnyard Babies is haar favoriete set liet ze laatst zien. Dus ik dacht, nou dan stuur ik jou deze varkens en kusjes. Oke, dat klinkt in het Engels ZO veel leuker! Leuk gevonden ook, hugs=hogs toch?

ADC: Banners

En nu genieten van de zomer die weer terug lijkt te zijn.
De hond is uit geweest, de kinderen zijn wakker. Nu wat poetsen en straks hopelijk een uur knutselen.

Dinsdag 4 augustus bestel ik voor het laatst, dan las ik vakantie in! Met de kinderen om me heen komt er toch niets uit mijn handen en luier ik liever.
Bestel je met me mee 4 augustus dan krijg jij als eerste de nieuwe Herfst/Winter catalogus. Wil je niet bestellen, maar wel de catalogus, mail me dan krijg jij hem halverwege augustus.
Zorg dat je lijstje uiterlijk 30 augustus in mijn mailbox zit!

Ik zal tijdens mijn vakantie gewoon de mail lezen. Het kan zijn dat het antwoord even duurt. Maar het komt er wel. Vanaf 31 augustus sta ik weer voor jullie klaar!

Voor iedereen die nog op vakantie gaat 
Fijne vakantie!

Miranda Mols

12 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart, Miranda!

Aartje zei

Wat een leukerd. Leuk dat je er twee gespirgelde varkentjes van hebt gemaakt, wel zo gezellig.
Groeten, Aartje

Renate zei

Ohw, wauw!!!
Dit kaartje is gewoon kei gaaf. De varkentjes, de woordspeling TOP!!!
Thumbs up !!!
Ik wil je ook even een hele fijne vakantie toewensen. En natuurlijk ook voor je family.

-xies- Renate.

Joanna Harty zei

Such a cute card! Thanks for sharing it with us over at Addicted to CAS!

Mieke zei

Wat zijn ze schattig samen ^_^ Super leuke kaart!

Rwf Designs zei

echt een leuke kaart zo met die varkentjes en de 'modder' :-)

Loll zei

So adorable. Pigs in mud ... you can't get any happier than that! Love the sweet pink polka-dot banner. Thanks for playing along at ATCAS.

Doni High zei

Love the sweet little pink banner on this cute card.
Thanks for joining us at ATCAS

Darnell J Knauss zei

This is so fun, Miranda! The pigs are very happy in their mud and I'm sure your friend will love it to cheer her up, the poor dear! When you get back from your holiday, I would love it if you could put a "translate" button on your side bar (unless I am missing it?) because Google doesn't always do it for us anymore. Thank you! Enjoy your vacation!! Hugs, Darnell

Darnell J Knauss zei

Thank you, Miranda! It is so much better than copying and pasting your words a paragraph at a time onto another tab to use Google Translate. PS That's wonderful that your daughter helped with the card!!

Gerdine zei

Geweldig die varkentjes!

Gerrina zei

Wat een gave kaart is dit! Ook de andere even bekeken op dit korte blogrondje van me; was weer heerlijk je postst te lezen! Fijn weekend en vakantie! Groetjes, Gerrina