zondag 30 augustus 2015

Christmas Season is Coming

 Stampin' up! bestellen 1 september

Na 2 weken zat ik gisteren weer heerlijk op mijn plek achter de knutseltafel. Ik koos mijn favoriete producten en binnen 10 minuten kwam deze kaart uit mijn handen. Zo zeg, dat voelde dus wel lekker hé! 


Een foto van de gebruikte producten. 


Peaceful Pines, verkrijgbaar MET bijpassende Thinlits in bundelprijs met 15% korting.
Ook Holly Jolly Greetings is in een kortingsbundel verkrijgbaar. Thinlits sentimenten Merry, Jolly en Peace zitten daarbij. Moet je hebben natuurlijk.
Dat flesje lijm links, die MOET je echt hebben. Er zit een hele dunne punt aan, waar je de kleinstje stukjes mee vast kunt lijmen. Niet vergeten op je lijstje te zetten.
En een andere Must Have. De Precision Base Plate. Geweldig om die hele ingewikkelde stansjes eindelijk fatsoenlijk uit gestanst te krijgen. Bekijk de plaat op Blz 14.

Vergeet niet je lijstje voor 31 augustus 23.00 uur te mailen. Zo ben je de eerste die zijn bestelling in huis heeft.

Groetjes
Miranda Mols




8 opmerkingen:

Je@net zei

Wat móói!!

Judith, Stampin Spirit zei

Bedankt voor mijn nieuwe twijfel... Keuzes!
Heel gaaf kaartje!

Rosina zei

Heel mooi en fijn kerstkaartje....PRACHTIG!!!

groetjes Rosina

Margot zei

Hé! Die lijm lijkt mij wel wat! Gaat op mijn wensenlijst! Je kaart is gaaf, leuk detail dat sterretje aan de tekst.

Marjan Küppers zei

Mooi CAS is je kaartje, erg leuk ook het pompom lintje!

Judith zei

Kerstkaarten... je ziet ze steeds meer op de blogs verschijnen.
Voor mij nog even niet. Ik hoop op een mooie na-zomer (-;
Maar dat neemt niet weg, dat ik jouw kaart erg leuk vind. Die ster bungelend aan de y, wat een leuk idee!

Gerrina zei

Heerlijk; ziet eruit alsof je er echt weer klaar voor bent! (Scheelt natuurlijk ook als die twee jongere naar school zijn...) Hier komt er ook veel meer regelmaat...
Je kaart vind ik gaaf! Groetjes, Gerrina

Mieke zei

Wat een mooie kerstkaart!