woensdag 12 augustus 2015

Awesome Dragonfly

Stampin' Up! bestellen 1 september.

Nee, ik heb niet stil gezeten. Ik heb al wat met mijn nieuwe producten uit de Herfst/Winter catalogus gespeeld. Wat een pracht spul. Op mijn Facebookpagina liet ik al 3 sneak peeks zien... Ben jij al fan van mijn FB pagina? Bij 750 fans geef ik ook nog een leuk pakket weg...snel Liken dus!  

Alvast.....

Bovenstaand kaartje maakte ik voor de juf van Lana en hieronder zie je de mannelijke versie voor de meester.


Ik had weinig puf iets origineels te maken, maar ik bedacht wel een origineel geschenk. Bij de Hema kocht ik van die extra lange laadsnoeren. Die zijn echt zo handig! Nooit meer vlakbij de muur gaan zitten omdat de stekker te kort is en het net niet tot de bank reikt. En ze kosten maar €2,95. Ik pakte ze in en had daar een leuke boodschap bij... vooral grappig omdat Lana's juf en meester nog een jaar mee gaan. Nee, ze blijft niet zitten. Ze had een magnifiek rapport en mag naar groep 7. En de juf en meester, die mochten ook door naar groep 7.

Bedankt voor een fijn jaar.
Nu even tijd om op te laden

Ik had 4 zinnen gerijmd, maar ik ben ze echt kwijt...
Ze vonden het in ieder geval heel grappig en het was in ieder geval geen chocolade of zeep.

Ik geniet van mijn vakantie, dus tot over een tijdje.

Miranda Mols



3 opmerkingen:

Judith, Stampin Spirit zei

enjoy!

Rosina zei

Mooi kaartje met die libelle Miranda...

groetjes Rosina

Mieke zei

Whaw, deze kaarten zijn echt heel mooi!