dinsdag 28 juli 2015

Love the Wilderness

Stampin' Up! bestellen 4 augustus ~ vakantie 8-30 augustus ~ beperkt bereikbaar

Hier in huis zijn we helemaal in vakantiemodus. Gewoon doen waar we zin in hebben. Lang in bed blijven, eten als we zin hebben, bewegen als we zin hebben, knutslen als we zin hebben. Eigenlijk best lekker. Al zal ik niet klagen als het ritme straks weer terug is. Want ik heb moeite met mijn eigen discipline in de vakantie. Ach de touwtjes los laten is voor even best lekker.

De touwtjes loslaten deed ik ook met onderstaande kaarten. Het zijn wilde kaarten geworden, ontstaan uit wilde ideeën, uitgewerkt met wilde stempelsets (It's Wilde en The Wilderness Awaits). 

Over deze kaart zei mijn man dat ik deze niet aan hem moest geven met zijn verjaardag. Okee, duidelijk. Hij vind er niks aan. Tja, smaken verschillen en er zijn vast mensen die dit wel kunnen waarderen.


Ook de hond en de vos komen uit dezelfde set als het hert hierboven. En ik moest meteen denken aan een vossenjacht.De hond is de vos op het spoor, goed gedaan. Geen idee wie ik deze kaart moet geven...en waarschijnlijk gaat dat ook nooit gebeuren. Maar soms moet je nou eenmaal eens je ideeën uitwerken. Zo komt er weer eens wat anders uit je handen. Of dat anders ook mooier is...ehm...nou nee, maar ik vond het heerlijk om weer te kleuren. En dan ben ik ook nog lekker bezig met knutselen, heerlijk toch.



Wilde groetjes

Miranda Mols

5 opmerkingen:

Je@net zei

Stoere kaarten...vind ze leuk geworden, Miranda!

GerJanne zei

Ik vind het toch wel echte mannenkaarten, eigenlijk.
Mooi gekleurd!
GerJanne

Marjan Küppers zei

Ik vind het ook echt leuke mannen kaarten en ze hebben zeker wat, maar je kunt ook niet iedereen tevreden stellen, zoveel verschillende smaken als er zijn.

Caroline zei

ik vind vooral de kaart met de hond en vos super, leuk hoe je die combineerde ... te gek...
Groetjes Caroline

Stella zei

Ik vind het mooie mannenkaarten; waarom link je ze niet bij CCCB?