vrijdag 10 juli 2015

It's A Baby

SALE Oosterbeek 11 juli ~ Stampin' Up! bestellen 13 juni 

Tatarataaaaaaaaaa Wat een ego strelende dag gisteren!
Ben ik me in de Top 3 beland met mijn huwelijkskaartje
Doing the happy dance... 



En later kom ik op het blog van Jeanette die door mijn Sterretjes Kerstboom geïnspireerd was en hem in andere kleuren maakte. Ook zo goed voor je ego. Ik straal...helemaal.....wie weet wordt ik toch nog eens een celebrity

Ik had wat restjes op mijn tafel liggen. Vierkantjes, hartjes en een fishtail. Wat maak ik daar nou van dacht ik. Eens even neuzen in het nieuwe Cherry on Top papierblokje. En daar vond ik dit schattige hartjespapier. Toen was het idee snel geboren. Hahaha...


Ik houdt het kort, moet nu gaan inpakken. Morgen gaan alle retired stempels die ik heb mee naar Oosterbeek voor weer een Mega Sale. Iedereen die zei...Geleen is te ver weg. Geen smoesjes meer en tot morgen tussen 10.30 en 13.30 uur op de Cornelia Schadeweg 15 in Oosterbeek, nabij Arnhem.

Toedeloe!

Groetjes
Miranda Mols

4 opmerkingen:

An Smets zei

Mooi babykaartje
Groetjes
An

Marjan Küppers zei

Heel leuke kaart, Miranda en van harte met je top 3 plaats! De kaart onder is trouwens erg gaaf!

Je@net zei

Leuke hartjeskaart, Miranda.
Gefeliciteerd met je top 3 notering enne...volgens mij ben jij allang een celebrity :o)

Gerrina zei

Heerlijk vrolijke kaart! Hoop dat je heel wat minder mee terug naar huis te nemen had.... Groetjes, Gerrina