zaterdag 4 juli 2015

Go Wild With Stampin' Up!

Stampin' Up! bestellen 6 juli ~ 9 juli workshop ~ 11 juli Sale ~ juli Actie Wie Jarig Is...

Vorige week had ik even heerlijke knutseltijd en wilde aan de slag met het nieuwe papier van Stampin' Up! Ik schreef al op mijn Facebook pagina (klik en LIKE)
"En nu ga ik helemaal los met het Go Wild paperstack.... Met maar liefst 24 designs op 48 vel van 6x6... Met welke moet ik nou toch beginnen???"


Een dik uur later had ik 2 prachtige kaartjes klaar.


Weer eens wat anders en lekker weer succesvol met Design papier, joehee.


Te warm om meer te schrijven vandaag. Ik duik het zwembad in!
Het is hier al 33 graden! Wat ga jij doen in deze hitte.

Groetjes
Miranda Mols

10 opmerkingen:

Margot zei

Superleuk! Tof papier, ga ik misschien wel aanschaffen want dit past prima bij al mijn beestjeskaarten! Veel plezier in 't zwembad, ik moet helaas straks naar mijn werk.....

Je@net zei

Oooh...wat zijn ze leuk!

Rosina zei

Dat zijn prachtige kaartjes Miranda....en ook het papier is GEWELDIG..super mooi in deze naturel kleurtjes....

groetjes Rosina

Erica ♥ zei


Het is je goed gelukt ergens mee te beginnen,
want het zijn mooie kaartjes geworden, en het
papier is zeker heel erg leuk ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) zonneweekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

GerJanne zei

Heel leuk deze safarikaartjes.
Kan goed voor kinderen en mannen en stoere vrouwen!
Groetjes,
GerJanne

An Smets zei

Mooie kaartjes, leuk meerzijdig papier.
Groetjes
An

Gerrina zei

Ik heb het idee dat het soms best een stuk lastiger voor je is om met DP te werken dan te stempelen, terwijl je toch als scrapper bent begonnen...
Beide kaarten zijn heel leuk (lichte voorkeur voor de 1e)! Groetjes, Gerrina

Je@net zei

'Ik lig in een deuk. Zie alleen nog maar Stampin' Up!...virusje te pakken? Leuke kaart'

Jaja....geloof dat ik jou daar de schuld wel van kan geven. Was jij niet degene die Jose naar me toegestuurd heeft voor een demootje?
En nu zit ik met de gebakken peren! LOL :o)

Ingrid Reyners zei

Mooie kaarten, super papier .... Ik heb wat moeite met de glittersterrren en papier erbij, voor mijn gevoel past het niet ....maar dat is een gevoel wat ik heb.. Glitter met stoer papier....de tweede heeft mijn voorkeur.. Ik ben overdag in bed te vinden met dit weer, ook geen lolletje , maar 's nachts op het werk is het redelijk fris ...

Mieke zei

Ze zijn geweldig! Leuk papier.