vrijdag 17 juli 2015

Birthday Surprise!!

Stampin' Up! bestellen 27 juli

De kinderen kropen woensdagochtend al zingend op mijn bed. Met kussen en knuffels was het dan officieel. Ik was nu echt 38 jaar... JONG! Ik kreeg kadootjes en tekeningen en een prachtige kaart gemaakt door Lana.


De kinderen gingen naar school, wij gingen werken. De kinderen kwamen uit school en wij stopten met werken. Onderweg naar huis liepen we langs de bakker en zochten we een lekker gebakje uit. Mijn man kwam ook thuis. De jongste zei dat ze nog een keer moesten zingen voor mama. Dus al liedjes zingend verdwenen de lekkere gebakjes in de buik. De oudste verdween naar een kinderfeestje, mijn man ging naar de fysio en wij bleven achter. Mijn vriendin kwam langs we vertrokken een uurtje met de kinderen naar de speeltuin. Een half uurt later, om 14.00 uur, ging de telefoon. Mijn man. Ik moest om 16.00 uur thuis zijn want er kwam een verrassing en ik kon 's avonds niet gaan sporten. 
EH WAT!!!??? Hoezo NIET sporten, BEN JE GEK OF ZO?!!
Nee, maar we zijn de hele avond bezig met die verrassing zei hij. Waar kun je in hemelsnaam zo lang mee bezig zijn dat ik niet een uurtje kan gaan sporten. Ik dacht wat maak je me nou?! Maar goed, netjes om 15.45 uur kwamen we thuis. Kind helemaal van onder tot boven nat en vol zand. Jak. Even snel in bad. Toen ging de telefoon, de verrassing kwam iets later. 16.30 uur. Hmmm. Ik moet mijn boodschappen nog ophalen. Ja dat lukt wel, blijf nou maar thuis. Om 16.30 uur kreeg ik bericht dat het nog iets langer ging duren... zucht...echt?! Wat was dat dan voor verrassing? Om 17.00 uur nog niks. Mijn man kwam thuis. Maar hij was de verrassing niet (. De bel ging! Jaaaaa daar is de verrassing. Spannend, hart klopt in mijn keel...deur open.... mijn dochter!! WAT DOE JIJ HIER een uur te vroeg!!??? Ik wilde thuis zijn voordat de verrassing kwam zei ze. O natuurlijk...kom binnen schat. 
17.30 uur...de deurbel...ondertussen misselijk van de zenuwen en met klotsende oksels maakte ik de deur open... daar was mijn verrassing. Ben blij dat niemand het gefilmd heeft want mijn mond viel heel ver open van verbazing. WAAAAAAt, NEEEEEEEE, Helemaal uit Julianadorp, Den Helder, bijna 4 uur rijden met file, waren daar onze lieve vrienden! Ze besloten zomaar spontaan op verjaardagsvisite te komen en hadden natuurlijk Harald gebeld of we wel thuis zouden zijn! 


Nu snapte ik waarom ik niet kan gaan sporten...ik heb haar toch nog even met een grapje gevraagd of ze niet mee ging, maar helaas... We hebben snel de boodschappen opgehaald en een vla gekocht. Daarna lekker frietjes gegeten. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt en wij ook. Om 22.00 uur gingen ze naar huis. Het einde van de meest geweldige verjaardag ooit! Een geweldige verrassing, geen regen EN buiten gezeten met heerlijk zwoel zomerweer tot 22.00 uur. Daarbij opgeteld de vele kaarten en honderden felicitaties... Een magische verjaardag! 


Nog even een unisex kaartje en dan kun je weer verder hoppen!

Fijne dag, leuk dat je er was! 

Miranda Mols





7 opmerkingen:

Rosina zei

Alsnog van harte gefeliciteerd iranda met je 38e verjaardag...wat fijn te lezen dat je een super leuke dag heb gehad met die speciale vrienden op je verjaardag.....Weer een mooie herinnering erbij....

groetjes en een fijn weekend
Rosina

GerJanne zei

Ha Miranda,
vanuit een zonovergoten en mij iets te warm Frankrijk mijn welgemeende felicitaties! EN je bent nog lang geen 40!! Had je me even op het verkeerde been gezet!
Wat een superleuk verrassing zeg dat jullie vrienden uit Noord-Holland de moeite namen om je te komen feliciteren. En wat gaaf dat je kinderen het geheim konden houden! Super! Dat zijn de leukste verjaardagen met een verrassing.
De kaart die Lana maakte is prachtig. En zegt ze al, als volwassen vragen 'wat wil je later worden? "SU-demonstratrice"?
Lijkt me heel reëel...
Geniet van de vakantie (van de kinderen) en als jullie eraan toe zijn ook, natuurlijk!
Lieve groet,
GerJanne

Nelleke zei

Haha, wat geniet ik altijd van jou verhaaltjes zeg! Ik zie het ook al helemaal voor mij. Wat zul je genoten hebben en dat is toch het leukste als het een echte verassing is. Groetjes, Nelleke ps, moest ook erg om je school avontuur lachen....

Judith zei

Het kan nog, tenslotte is het nog niet middernacht: Hiep Hiep Hoera en de zonnigste felicitaties voor jouw verjaardag!!!
Een dag, die zo te lezen geweldig was. Leuk om eens op die manier verrast te worden.

Mooie kaart van je dochter in de regenboogkleuren.

Nou, welterusten voor straks en morgen lekker nagenieten!
Groetjes, Judith

Renate zei

Nog een hele dikke proficiat voor je verjaardag. (beter laat dan nooit)
Wat leuk om te lezen hoe ze je zó hebben kunnen verrassen.

-xies- Renate.

Aartje zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat leuk zo'n verrassing, daar kan geen kadootje tegenop!
Groeten, Aartje

Gerrina zei

Wat een super verrassing! Nog gefeliciteerd! Enne wat ben jij jong geworden!! :)
Sommige dagen zijn echt om met een gouden randje in een lijstje te stoppen...
Leuke kaart ook weer! Groetjes, Gerrina