woensdag 1 juli 2015

Big News

Stampin' Up! bestellen 6 juli ~ 9 juli workshop ~ 11 juli Sale ~ juli Actie Wie Jarig Is...

Zullen we het maar eens over het weer hebben? Het is hier 36 graden in de schaduw. Hahaha. Er zullen vast voor- en tegenstanders van deze temperaturen op mijn blog komen. Ik heb het liever te warm dan te koud, maar ik ben eerlijk... als ik buiten loop heb ik het gevoel dat ik smelt. Vanochtend vroeg deed ik snel boodschappen. Daarna schreef ik een nieuwsbrief voor mijn team. Kletste ik wat met vriendinnen via de app. Deed ik wat administratie. En ik heb nog genoeg werk te doen, dus als ik niet wil hoef ik niet naar buiten... Maar eigenlijk wil ik in ons zwembad springen. Maar de kinderen zijn al naar binnen gevlucht omdat het gewoon te heet is buiten. Dus blijf ik toch nog maar wat binnen. Ondertussen zie ik de klok vooruit tikken. Had ik mezelf niet een vrije dag beloofd? Ach, dan heb ik die morgen maar. 

Ik maakte een leuke babykaart. Niet vandaag hoor. Alhoewel ik best op zolder kan vertoeven met mijn airco. Maar met de kinderen in het zwembad doe ik dat toch maar niet hé.


Met de sterretjes die ik uit stanste, maakte ik een mooie kerstkaart. Kom morgen maar terug om het te bekijken. Het is zeker de moeite waard!

Doe lekker rustig aan, net als ik. Of doe helemaal niks.
Fijne hittegolf!

Groetjes
Miranda Mols 



6 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Miranda!

Margot zei

Geweldige kaart! Heel stoer en hip!

GerJanne zei

Ah, dus airco!
Gelukkig maar! Je kaartje is erg leuk! Die sterren passen altijd goed bij babykaartjes.
Groetjes,
GerJanne

Nelleke zei

Prima weer toch, als het te heet is naar binnen en nu lekker buiten. Nu genieten. Leuke kaart trouwens, valt op. Groetjes, Nelleke

Renate zei

Ook ik heb besloten vandaag lekker een dagje binnen te blijven. Vanmorgen héél vroeg mijn huishoudelijk verplichtingen gedaan, Boef (konijn) een zuiver bedje gegeven. En nu even een blogrondje maken. Als het even meezit ga ik dadelijk nog ff aan de freubel.
Je kaartje is errug leuk geworden. Lekker eenvoudig, niet te veel poespas.

-xies- Renate

Gerrina zei

Vandaag gestaag door gewerkt hier, maar zonder airco is het binnen ook al weer warm, dus het gaat trager...
Je kaart doet me aan het logo van de europeese unie denken; een mooie manier om een nieuwe europeese buirger te verwelkomen! Groetjes, Gerrina