woensdag 8 juli 2015

Awesomely Artistic with Stampin' Up!

Extra bestelling ivm met Weekly Deals 9 juli ~ Workshop 9 juli ~ Sale Oosterbeek 11 juli ~ Bestellen 13 juli 



Eindelijk eindelijk, kreeg ik mijn langverwachte set binnen. En echt, je wordt er wonderbaarlijk artistiek van. Je kaartjes kunnen gewoon niet mislukken met deze set.
Ik dacht aan een muur, lekker makkelijk met de nieuwe 6x6 Brick Wall embossingfolder, en de klimop die ik erlangs zou laten groeien. Mijn man zegt dat dat niet goed is voor de voegen (Tja zit in de bouw, dus wat wil je) maar op dit kaartje hindert het de voegen natuurlijk niet. Dus liet ik het weelderig tieren.... zo zeggen ze dat geloof ik? Bordje op de muur. En een muur is niet compleet zonder insectenbeest dus hoppa, een mooie libelle erbij....


en hoppa, klaar.... Kaartje voor de broer van mijn man. Die werd net zo oud als ik nu ben en volgende week ga ik hem weer een jaar voorbij... 

Hebben jullie al gezien dat ik trakteer? En hoe!!
Een gratis pak papier als je voor €75 besteld. Of zo'n geweldig flesje Tombow als je wat minder wilt bestellen (min €30) 

Ik heb nog een week de tijd om me mentaal voor te bereiden op mijn leeftijdsverandering, dus ik kruip nu snel in mijn coconnetje op zolder... kan ik het weer even verstoppen... Ik heb tenslotte nog een hele week voordat het officieel zover is!

Ik wens jullie een fijne avond!

Miranda Mols


8 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat dan?? Word je 40??
Geniet er dan nog maar even van, whahahaha.
Je kaartje is leuk en die voegen hebben nergens last van, laat die klimop maar gaan. Ziet er top uit!
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Je kaartje is er weer eentje om in te lijsten. Helemaal leuk!!!
Met de spullen van Stampin' Up kan gewoon geen enkel kaartje meer mislukken.

-xies- Renate.

An Smets zei

Prachtig kaartje, je hebt gelijk met deze stempelset kan het niet mislukken.
Groetjes
An

Erica ♥ zei


Echt een prachtige kaart is dit weer ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Mieke zei

Wat mooi! Schitterende kaart!

Stella zei

Ken je het gezegd "age is just a number"?? Laat je niet gek maken haha!
Je kaart is prachtig; ik moet eerlijk bekennen dat ik die brick wall embossingfolder nog mooier vindt dan de stempels. Maar dat is een mening; het eindresultaat blijft erg mooi!

Gerrina zei

Leuk deze kaart! En laat maar welig tieren, zolang het op een kaart is; wij hebben hier een scheidingsmuur waar de voeg uitvalt door de klimop die er jaren tegenaan groeide...
Fijn weekend, Gerrina

Rosina zei

Heel leuk kaartje Miranda met die mooie klimop langs het mooie witte muurtje....PRACHTIG!!!

groetjes en een fijn weekend
Rosina