donderdag 23 juli 2015

An Utopia Christmas...

Stampin' Up! bestellen 27 juli en 4 augustus. Laatste keer met optie om af te halen wegens geplande vakantie 8-31 augustus

O my....time flies when you're having fun. 
Ik bedacht me net hoe leuk ik de vakantie dit jaar met de kinderen vindt. Maar de eerste week is ook nog niet eens voorbij. Het was natuurlijk de laatste drukke schoolweek waarin ik veel voor school deed en mijn verjaardag die "tijdslurpend" was natuurlijk. Een leuke week was het. En dan lig je dus weer achter met een heleboel dingen. De kinderen amuseren zich samen of met vriend(innet)jes en ik werk er keihard omheen. Maar ik ben weer bij vandaag...nou ja, ongeveer... Dus nam ik stiekem een uurtje om te knutselen met de kinderen. ZAAALIGI! 
Ik besloot om een kaart van mezelf te liften. Deze kaart, die ik koos, blijft maar gepind worden. Keer op keer op keer op keer. Ik zit op 257 pins inmiddels en de kaart is al 1 jaar oud. Tijd voor een verse versie. 
En omdat het donderdag kerstkaartendag is, bedacht ik een kerstversie. 

De eerste mislukte hier en daar... 



2de poging... Wordt een mooie bedrijfskerstkaart dacht ik zo.



Maar eigenlijk viel de kaart me toch ietwat tegen. Dus deed ik nog een poging met kleinere kerstballetjes.  

Cas-ology: Line

Is deze niet nog veel schattiger?!

Hoe ik deze maakte? De cirkel op de bovenste kaart is de Zon uit Ray of Sunshine, de kleinere cirkel komt uit een Project Life set, This is The Life. Het eh "ophangding" heb ik afgeknipt van de kerstbal stempel uit Lots of Joy. Ster en kleine tekst uit Festival of Trees en Merry Christmas uit Sassy Salutations. Een boel stempels voor een heel simpel kaartje. 

Liefs
Miranda Mols




20 opmerkingen:

Je@net zei

Wat zijn ze leuk, Miranda!

Marjan Küppers zei

Geloof dat ik ook de kleinere ballen leuker vind, maar die andere mogen er zeker zijn, heel leuk en vrolijk!

Ingrid Reyners zei

Ik vind ze allemaal wel heel erg leuk geworden, simpel en met vellum ik hou er wel van....hele fijne vakantie nog, geniet er van. Heerlijk als je even tijd hebt om tussendoor te knutselen.....bedankt voor het mee doe bij 52 WTC groetjes Ingrid

Marlieke zei

Mooi!!
Met de kleine kerstballen is niets mis, maar ik vind de kaart met de grote ballen toch wat meer hebben.
Leuk...zoveel pins op je eigen kaart! Ik heb ook 1 heel populaire kaart van mezelf die vaak gepind wordt. Stiekem word je daar dan toch wel een beetje trots van he? ;-)

anneke's creaties zei

wat een schitterend mooi kaartje
heel erg mooi met die kerstballen
ik vind de grote ballen net iets meer tot z'n recht komen
leuk dat deze kaart al zoveel gepind is

groetjes anneke

Mieke zei

Ik vind beide exemplaren heel leuk. Misschien met iets grotere voorkeur naar de grote kerstballen.
Zo zie je maar, smaken verschillen ;-) Maar iedereen is er over eens dat ze allemaal mooi zijn :-D

Corrie Huijer zei

Enig! Ga ik een beetje naapen

Gerrina zei

Heerlijk als je weer bij bent, toch? Enne ik vind die 1e kaart ook mooi, maar idd de 2e is nog vrolijker! Geniet van de vakantie! Groetjes, Gerrina

Stempel er op los by Ilse zei

Leuk gedaan, die kleurrijke kersballen.
Liefs
Ilse
x

Diny zei

Ik vind je kaartjes alle drie prachtig en lekker kleurig!
Groetjes Diny

Gina zei

Ik vind ze allebei mooi Miranda! Groetjes, Gina

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt Miranda!
Groetjes Suzan

marian zei

Leuk die kerstballen kaartjes.

marian zei

Leuk die kerstballen kaartjes.

Nancy Soetaert zei

supermooi! allemaal!
nancy

Eliz S zei

Really cute idea!

Ardyth zei

I love that you created a line out of ornaments - very clever! So glad you joined us at CASology this week!

Joke B zei

Ze zijn alle 3 geslaagd hoor Miranda! Goed gedaan! Mooi kleurenpalet ook! Geniet van je vakantie! grtjs

Darnell J Knauss zei

I saw this fabulous card at CASology and just had to come and tell you how much I love it, Miranda! I'm delighted to meet you and be your newest follower! I'd love to have you visit and follow me, too, if you like! Enjoy your day!! Hugs, Darnell

Inge tje zei

Wat leuk om de regenboogkleuren ook bij kerstballen te gebruiken. Je moet er maar aan denken hé.