dinsdag 23 juni 2015

Stampin' Up! For The New Two....

Stampin' Up! bestellen 29 juni

Eigenlijk had ik weer van alles gepland om te doen vandaag. Maar toen kwam mijn vriendin met de vraag of ik een uurtje mee ging sporten. Daar hoefde ik niet over na te denken. Ik ging mee. Ze was helemaal in shock geloof ik, ik die ja zei tegen echte sport. Nou kom op zeg, beetje hard werken af en toe moet ik toch ook kunnen. Vast gezellig. En ik moest toch wat calorieën kwijt. Natuurlijk vergat ik weer wat....mijn sportschoenen (niet onbelangrijk) en mijn fles water (nou ook die is belangrijk). Blij dat ik mijn gewone gympies aanhad en flesjes water gewoon in de sportschool te koop zijn. Dus ik hoefde niet terug naar huis. "Burn" heette ons uurtje sporten en geloof me ik stond serieus in de fik, maar mijn calorieën ook! En dat was blijkbaar de bedoeling. Ik heb nog nooit zo hard gezweet. Dat is toch iets harder werken dan Sh'Bam. Maar het was wel leuk. Na afloop hebben we gedoucht (dat was wel nodig) en nog lekker geluncht. Een heel gezond bruin broodje met pitjes, verse tonijn en rucola, hmmmm. Was toch even genieten. Vooral van ons toetje... ieder een helft van een heerlijk aardbei gebakje. Om de calorieën aan te vullen, hahaha. Nu zit ik weer achter mijn pc. Als ik opsta voel ik spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had. Dus af en toe dwing ik mezelf om op te staan en niet te stijf te worden... Ik hoop dat ik morgen niet breek....

En toen zag ik een leuke uitdaging bij Dutch Card Lovers.... Maak een kaart met bijpassende envelop.

Dutch Card Lovers: Kaart + envelop
Cards & Scrap: Negative space

Dat kan ik wel. Doe ik eigenlijk te weinig, maar die envelop wordt toch altijd weg gegooid denk ik dan en dan doe ik het toch weer niet. Maar nu dus een keer wel. 
Een stansje in het midden. En eromheen en op de envelop stempels uit For the New Two.
Ik ben er zelf helemaal weg van.

Zo nu weer even een rondje lopen, auw, tot later!

Miranda Mols

ACTIE
PS... Laatste kans op dat mooie startpakket met tot wel €300 aan Stampin' Up! producten voor maar €129. Twijfel niet meer te lang, het aanbod duurt nog tot 30 juni!







14 opmerkingen:

Margot zei

Jaaahhh prachtig!!! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Je@net zei

Wauw....wat mooi geworden, Miranda!

Corrie Huijer zei

Je kan echt gezellig vertellen, neem hoe gek het ook klinkt, alvast 2 chefarientjes, dat scheelt morgen in de spierpijn, succes

Ankie vd Polder zei

Mooi kaartje. Succes bij de uitdaging. Groetjes, Ankie

Evy Goyens zei

Ik herken me helemaal in je verhaal ;-) Het gaat bij mij ook nooit zoals ik wil ;-) Maar dat maakt het leven net zo leuk, toch? Je kaartje is super! En ik zou idd ook wel eens een envelop kunnen versieren, dat geeft net dat extra...

Erica ♥ zei


Een heel mooi en gaaf kaartje ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Marjan Küppers zei

Klinkt als een leuke en ook nuttige dag voor jouw calorietjes teveel... hoe herkenbaar! al zul je mij niet zien in de sportschool, dan ga ik liever een stuk wandelen.
Ja, die enveloppe, dit doe je alleen voor speciale mensen die niet die enveloppe weggooien denk ik. Maar leuk om te doen is wel! En een geslaagd setje heb je gemaakt. Dank voor het meedoen met DCL.

GerJanne zei

Hahaha, wat sportief Miranda. Ik denk dat je morgen je bed niet uitkomt, of in elk geval met veel moeite.
Hou ons op de hoogte !
Je kaart met bijpassende enveloppe is superleuk en mooi! Staat wel heel verzorg een bijpassende enveloppe.
Groetjes,
GerJanne

Thyrsa zei

Weet je toevallig wat er in dat starterspakket à €129,- zit? Of is dat een verrassing tot het moment dat je dit in huis hebt?
Groetjes

Bernadet zei

Geweldig leuke kaart Miranda!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Anja Curvers zei

Heel erg mooi gedaan hoor gaaf. Leuk dat je meedoet bij DCl.

Rosalien Zwackhalen zei

Super Miranda, wat een vrolijke set is het geworden. :)
Leuk dat je meedoet met de DCL.

Marcella zei

Prachtig gedaan.
Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards & Scrap blog
Groetjes Marcella

Ellen zei

Wat een leuke kaart! Super creatieve invulling van de opdracht!
Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap
Groetjes Ellen