dinsdag 9 juni 2015

Project Life Vacation Album

Garage Sale 13 juni ~ Stampin' Up! bestellen 15 juni ~ Hobbyfestival Landgraaf 20 juni

Iedereen bestelde natuurlijk tegelijk met de nieuwe catalogus. Dus het duurt extra lang voor de bestellingen binnen zijn.  Zowaar levert juist het wachten wat extra tijd op. Tijd voor mijn hobby. Want dat lukte me de laatste weken echt niet. Dan denk je dat je een extra dag hebt als de jongste ook naar school is, maar die dagen lijken zich gewoon te vullen met dingen die niet kunnen blijven liggen. En zo doofde het knutselvlammetje weer eens... Maar nu is dat vlammetje dus helemaal opgelaaid en kreeg ik weer helemaal zin in vanalles, alsook in mijn PL album. Ik gebruik PL niet voor mijn dagelijkse leven, maar voor een stuk eruit. Zoals dit vakantie album waar jullie al 2 hele pagina's van gezien hebben....vorig jaar!!! Sinds vrijdag heb ik er al weer 4! af. Het is zoooo leuk om te doen. 


Ik ben aan de slag met de Let's Get Away PL Cards en het bijbehordende Accessory Pack. Dat bleef gelukkig.


Ook gebruik ik de PL Remember This stempelset en de PL Cards en Labels Framelits.
De framelits zijn handig omdat ze precies een vak uit stansen. Lekker makkelijk.


Maar ook gewone stempelsets...


Kinda Eclectic, links boven. Of zelfs washi tape en een van de nieuwe Happy Patterns masks rechtsonder.

Je ziet je kunt er werkelijk alles voor gebruiken, echt niet alleen PL producten.

Zo nu ga ik snel nog even verder... Ik geniet...

Groetjes en tot snel

Denk aan de GARAGE SALE. Tot een uur of anderhalf uur rijden is zeker de moeite waard! We hebben gigantisch veel mooie producten met 20% tot wel 70% korting.

Ik zie je zaterdag...

Miranda Mols



5 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke pagina's voor het vakantie album, Miranda!

Aartje zei

Je priject life paginas zien er geweldig uit. Ik heb de hoezen hier ook liggen en moet er ook echt eens aan beginnen.
Groeten, Aartje

Marjan Küppers zei

Superleuke pagina's! Leuke foto's en leuke zomerse kleurtjes!

Gerrina zei

Die pagina's zien er leuk uit! Toch ook weer een beetje in de richting van het scrappen; dat vind ik weer leuk aan PL-en... Groetjes, Gerrina

Marlieke zei

Goed bezig!
Ook ik heb weer enkele pagina's af...