maandag 1 juni 2015

Multiple Bag Creations

Stampin' Up! bestellen 2 juni ~ Garage Sale 6 juni ~ Hobbyfestival 20 juni

Daar zijn we weer! Deze keer met een combinatie van Stamp a Bag en de Sketched Dots Tag a Bag Gift Bags en You're So Sweet.


Ik maakte dit mini album waarin Tag a Bag Gift Bags zijn verwerkt. De kaft is bewerkt met Stamp A Bag. En het hartje is met de You're So Sweet set gemaakt.

Werkelijke kleur!

En een toegift... Een DIY Vaas. Gezien op internet. Zo'n leuk idee!
In het zakje zit een gripzakje (liefst bijna even groot als de papieren zak). aan de voorzijde van het gripzakje, net onder de rand waar het dicht gaat, maakte ik met een stanleymes een opening voor de steel. Het gripzakje vul je met water. Doordat water voor gewicht zorgt, blijft het papieren zakje staan. 


In mijn zakje zit overigens een bloem van Ikea. Want ik moest het project meeslepen. 

Ben je al om? Staan een of meer van deze sets al op jouw verlanglijst?

Fijne Langzaamaandag.

Miranda Mols


4 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk album, Miranda, en wat een super gaaf vaasje!

Rosina zei

Mooi albumpje Miranda...KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Marlieke zei

Erg tof dat mini-album!!

Sieneke zei

Prachtig mini-album. Ik was al op op het event en ik heb hem toen gewonnen. Echt een set waar ik zo over heen zou kijken, maar nu ik hem heb, wil ik hem niet meer kwijt. Vaasje is ook super leuk