woensdag 3 juni 2015

Meer dan €200 Stampin' Up! producten voor maar €129!

Stampin' Up! bestellen 8 juni ~ Instapactie tot 30 juni


Klinkt te mooi om waar te zijn? Ja absoluut. Maar is toch echt waar! 
Na mijn creatie meer over deze nieuwe fantastische actie van Stampin' Up!

Een project met de Stamp a Bag set... Met 2 van de kleine bloemetjes in de set een krans gemaakt! Nou ja, ik zeg het je. In het midden een cirkel uitgestanst en daarachter een Handpicked Framelits Die (Wat een toeval, deze week in de weekly deals!) 


Wie zegt dat je alleen koekjes in de Sketched Dots Bags kan doen? Nou, ik niet. Ik maakte er een envelop van voor het kaartje hierboven. Hoe leuk is dat?


!!ACTIE!!
*
Let op!! 
*
Het lezen van deze actie kan leiden tot verslaving
*
Bezint eer ge begint
*
Maar niet heus
*
Lees snel verder
*
Wat moet je doen voor meer dan €200 aan Stampin' Up! producten voor maar €129?
Vandaag nog instappen in mijn team. Ik verheug me erop. Mail je me?
Alleen voor deze actie alleen al, koop je een startpakket!


Je mag meteen voor €175 producten uitzoeken PLUS nog 2 GRATIS EXTRA stempelsets naar keuze uit de catalogus (prijzen lopen op tot wel €47,50 per set). 
Is dat niet geweldig?!! 

Je kunt dan ook nog tot 30 oktober met 20% korting voor jezelf kopen. Koop je voor 30 oktober minimaal €363, dan mag je zelfs nog langer blijven. Totdat je geen zin meer hebt. Geen addertjes, geen terugbetaling, geen gezeur. Misschien vind je ondertussen zelfs wel klanten of probeer je een party te geven. Wie weet waar dit nieuwe avontuur je brengt. 

Hoor ik snel van je?

Groetjes
Miranda Mols


3 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel grappig kaartje! Goed bedacht!
GerJanne

Rosina zei

Heel mmooi is dit kaartje Miranda....

groetjes Rosina

bladsteenschaar zei

Die krans is heel mooi gelukt! Daar moet je geduld voor hebben :)
Wat je allemaal niet kan met maar één set. En wat een goed idee om van het zakje een envelope te maken. Het zijn stuk voor stuk leuke voorbeelden!
Ik vond al dat deze kaart iets herkenbaars had ;) Groetjes,
Ilse