woensdag 17 juni 2015

Masculin Treat Bag

Hobbyfestival Landgraaf 20 juni ~ Stampin' Up! bestellen 22 juni 

Ik kreeg een kortingsbon van €10 om het online winkelen bij Albert Heijn te ontdekken. Want dat is nu ook bij ons in de buurt. Hoe lang ik niet gewenst heb dat dat eens kon. Want iedere week boodschappen....zucht... In de winkelkar, uit de winkelkar, weer terug in de winkelkar. In de auto, uit de auto, in de kast. Ieder product heb je minstens 4x in je handen! Maar vandaag heb ik ah.nl ontdekt. Producten opzoeken, klik, bonusaanbiedingen bekijken, klik klik klik klik en met 10 minuten was ik klaar en mijn winkelwagen vol. En ik heb niet 1 product in mijn handen gehad. Ik voelde me een beetje een snob. Hihihi... iemand anders doet nu de boodschappen voor me, levert ze af op mijn aanrecht en dan ruim ik ze alleen nog in. Geen rit naar de supermarkt, geen lege vakken, geen zware kratten tillen, geen producten in en uitladen, geen rijen bij de kassa. Zalig! Okee, moest ik wel nog naar de Jumbo voor hun huismerk ranja en bleek daar lekker fruit (dat wil ik toch graag zien) in de aanbieding en ik moest ook nog naar de Aldi want daar hebben ook wat dingen die we alleen daar lekker vinden. En moest ik ook nog naar de Lidl voor mijn favoriete zakken nootjes. En kwam ik alsnog nog met 2 halfvolle kratten thuis, maar hee, de grote boodschappen die worden morgen thuis afgeleverd. Tijdswinst een uur. En dat voor €4,95 (bezorgkosten). Ik teken ervoor.

Ik heb nog een Treat Bag voor jullie. Deze heb ik ook laten zien tijdens mijn presentiatie op het SU event. Speciaal voor de man. Dat is best nogal eens moeilijk. Maar ik vond deze stoer. Niet teveel poespas en nog nooit op deze manier gezien. Dus een briljant idee.


Vandaag liet collega Elly Kreutzer-van Ginkel me zien dat ze door mij geïnspireerd was. Hoe leuk is dat? Dat maakt mij dan wel trots hé! Iemand inspireren is misschien wel het allerleukste en meest ego strelende dat je kan overkomen. Niet dat ik naast mijn schoenen ga lopen of zo hoor... Nou ja, misschien heel even dan...


Komende zaterdag ben ik te vinden op het Hobbyfestival in Landgraaf. Kom jij ook?!

Groetjes
Miranda Mols




4 opmerkingen:

Elly Kreuzter-van Ginkel zei

dank je wel lief van je.Deze was voor een jongen die 10 is geworden,en mijn zoon Timo mocht op zijn partijtje komen. ik vond het briljant gevonden de gaatjes er in,zo leuk.

Rosina zei

Heel leuk dit jongenskaartje Miranda...wat een gaaf idee met die gaatjes erin...

groetjes Rosina

Gerrina zei

Ik vind 'm ook stoer! En mooi!!
Enne, af en toe decadent mag ook wel, toch?
Heb dat nog nooit gedaan; ik ga gewoon 2-3x op de fiets dan heb ik ook alles... en scheelt heel wat in de benzinekosten...Maar we zitten hier dan ook wel vlakbij de winkels, al is dat al gauw op 'n "durp". Maar hoe het er hier uitziet heb je misschien gezien op weg naar Marlieke? Groetjes, Gerrina

Gonny van der Ruijt zei

geweldige vonds die gaatjes. Heel stoer zakje zo. Lieve groet