zondag 7 juni 2015

Lots of Labels

Stampin' Up! bestellen 8 juni ~ Garage Sale II 13 juni ~ Hobbyfestival 20 juni

Gisteren was er een Garage Sale in onze garage. Ik heb namelijk ontzettend veel Retired Stampin' Up! producten om te verkopen.
Het was niet heel druk, maar we hebben  goed verkocht. Aleen er is nog ZO VEEl over en ik heb nog genoeg om aan te vullen...
Collega en vriendin José (Treasure Your Memories, Oosterbeek) kwam helpen. En zij heeft ook nog een heleboel om weg te doen. Dus.... 
ZATERDAG 13 JUNI.... GARAGE SALE Part II
Kom jij ook? We willen alles kwijt. Er ligt nog genoeg voor minstens 50 mensen. 

Jullie hebben vast al genoeg van mijn Stamp A Bag stempelset.... Ik nog niet...


En je kunt zoveel variaties in de labels maken met deze set....


Geweldig!
En omdat ze van Photopolymer zijn, kun je ze ook nog van vorm veranderen op je clear block. Zie onderste 2. Dan heb je toch echt een veelzijdige set voor weinig geld.

Tot zaterdag!

Groetjes
Miranda Mols


1 opmerking:

GerJanne zei

Hoi Miranda,
heb jij alles van SU?? Wow, wat veel!! Ik was gisteren bij Erna (is toch wat dichterbij) en die had ook een verkoop. Dat vond ik al veel, maar dit is echt net een winkel!
Ik hoop dat je weer veel verkoopt bij deel II!
Grappig dat je die stempels kunt buigen en zo weer heel iets anders kunt stempelen!
Groetjes,
GerJanne