zondag 21 juni 2015

Fijne Vaderdag!

Stampin' Up! bestellen 22 juni ~ workshop juli

Gisteren de beurs gedraaid in Landgraaf. Het was een succes! Niet omdat het afgeladen vol was, maar omdat ik maar liefst 6 stempelende mensen heb ontmoet die Stampin' Up! nog niet kenden! Daarom geef ik in juli een workshop bij mij thuis en hoop dat ze komen. Ik heb ze in ieder geval persoonlijk uitgenodigd. 

Mijn man bracht gisteren om 11.00 uur de kinderen een uurtje naar mijn moeder. Die nam de kinderen mee naar Fun Valley in Maastricht. Dat uurtje werden heel veel uurtjes. Ze bleken het samen erg naar naar hun zin te hebben. Om 18 uur zijn we ze gaan ophalen. Eenmaal thuis waren ze nog steeds lief aan het spelen en ze raakten niet uitgepraat over hun dag met oma Nell en opa Ton en het werd later en later. Met het oog op een mogelijk uurtje langer uitslapen liet ik het maar gaan... En het lukte! Om 8 uur werd de eerste wakker...aaaaaa, da's lekker! Vlug volgde de oudste want het is Vaderdag. Papa werd verwend met kusjes en knuffels en gedichtjes en kadootjes. Hmmm, luie dag voor papa, want die hoeft niks te doen. Maar dat betekent dat hij ook niet hoeft te koken en ik...ik heb er geen zin in op zondag... Dus kreeg papa een kaartje...

Geïnspireerd op dit kaartje van Janet

Met daarin een leuk gedichtje en de mededeling dat we naar de Griek gaan. Helaas had hij me meteen door....Dan hoef je niet te koken zeker... hahahaha. Slim plan toch!
Ik heb hier het Epic Day Alphabet gecombineerd met een tekst uit And Many More

Vandaag wens ik alle vaders een fijne vaderdag!


Hier dezelfde tekst uit And Many More, maar nu gecombineerd met Friendly Wishes

Groetjes
Miranda Mols

9 opmerkingen:

An Smets zei

Mooie attenvol kaartje, geniet van je etentje bij de Griek
Groetjes
An

Je@net zei

Wat leuk gedaan, Miranda.
En een fijne Vaderdag gewenst!

Evy Goyens zei

Het is ook nooit goed, he? ;-) Hij mag al blij zijn met zo'n leuk kaartje ! Groetjes, Evy

Evy Goyens zei

Het is ook nooit goed, he? ;-) Hij mag al blij zijn met zo'n leuk kaartje ! Groetjes, Evy

Marlieke zei

Wat ee heerlijke start van de dag. Maar die Griek gaat toch zeker wel gewoon door he? ;-) Smakelijk eten en een fijne avond nog! Oh vergeet ik nog bijna iets over je kaart te zeggen: geslaagd en een hele mooie kleurencombi.

Margot zei

Supergave kaartjes!

Rosina zei

Een super leuk vaderdagkaartje Miranda....en heel slim van je om daar een etentje in te stoppen als verrassing...
veel plezier bij de griek, dat het je mag smaken op deze koele vaderdag...

groetjes
Rosina

Gerrina zei

Lieve en toch stoere kaarten! Geniet van het uit eten! Fijne zondag verder!

Marjan Küppers zei

Gaaf zijn ze, Miranda! Slim aangepakt, dat niet hoeven koken ;)