zaterdag 13 juni 2015

Butterflies



Stampin' Up! bestellen 15 juni ~ Hobbyfestival 20 juni

Vandaag deel 2 van de Garage Sale. Wederom een succes! Maar toch hebben we nog steeds heel veel over. Daarom binnenkort een nieuwe Sale dag in Oosterbeek, nabij Arnhem, bij José Hoogeveen (Treasure Your Memories) in Oosterbeek. Misschien dat dat dichterbij is voor jullie? De datum kunnen jullie op de Evenement pagina vinden of in mijn nieuwsbrief. Schrijf je in aan de rechterkant.

Vandaag een kaartje met vlinders en Washi Tape. De grote vlinder is ook gemaakt van Washi Tape. Ik kon er alleen geen tekst bij verzinnen. Dus ik liet hem blanco. Dat is heel uitzonderlijk, dat weten jullie inmiddels.


Dit kaartje heb ik al een tijd geleden gemaakt. Geïnspireerd door een kaartje van collega Diana van der Kooij. 


Dat van haar heel sjiek, dat van mij wat speelser.
Maar beide erg mooi, toch?

Groetjes

Miranda Mols

9 opmerkingen:

Je@net zei

Erg lief kaartje, Miranda. En zonder tekst kan weleens handig zijn, voor veel gelegenheden geschikt nu.
Fijn weekend!

Renate zei

Beide kaartjes zijn echt super mooi. Het eerste is inderdaad wat vrolijker, het tweede is wat eleganter.
Ik gebruik zelden een tekst op mijn kaartjes, of een tekst die niets specifiek voor een doel is.

-xies- Renate.

An Smets zei

Garage verkoop was leuk, dank he voor de tweede dag.
Mooi vlinderkaartje, dankje voor de inspiration :)
Groetjes
An

Rosina zei

Heel mooi je vlinderkaartjes Miranda...prachtig!!!

groetjes Rosina

Gerdine zei

Mooi en fris kaartje! Leuk vlindertje! Fijn weekend verder!

Stempel er op los by Ilse zei

Heel erg leuk gedaan suske
xxx

Marlieke zei

Vlinders doen het altijd goed. En een tekst kan er altijd nog bij, toch?

Sieneke zei

Beide kaartjes zijn prachtig

Mieke zei

Heel mooi gedaan! Tekst is niet altijd nodig zie je wel ;-)