zondag 24 mei 2015

Stampin' Up! Event.

Stampin' Up! bestellen 25 mei / Utopia Garage Sale 6 juni

 Gisteren hadden we een Stampin' Up! Event in Duiven, vlakbij Arnhem. Een fantastisch evenement met 200 verslaafde gezellige demonstratrices. 

Voor mij is dat 1 uur en 40 minuten rijden. Geen afstand. Behalve..... als je er om 8.45 uur moet zijn..... Gelukkig heb ik geweldige collega's/vriendinnen en kreeg ik een uitnodiging van José om bij haar te logeren in Oosterbeek. Je moet weten, ik heb nog nooit van mijn volwassen leven gelogeerd bij iemand. Iemand op zijn lip zitten en opdringen met mij omdat ik niet om 5 uur op wil staan, daar moest ik wel over nadenken hoor. Niet dat ik nou zulk slecht gezelschap ben en daarbij...ze nodigde me zelf uit. Dus met de gedachte aan een gezellige avond, ging ik vrijdagavond onderweg. Muziek aan en anderhalf uur mee blèren. Af en toe keek een automobilist eens even raar naar me, waarop ik vriendelijk zwaaide. Na een paar uur gezellig gepraat, gingen we naar bed. Om 4 uur werd ik wakker van de zenuwen (en ik had al 2 nachten niet geslapen) Maar goed ik moest doorbijten om 10.20 uur zou ik mijn presentatie gaan geven. Candy Crush hielp me er door tot 7 uur. Een boterham met Nutella ging daarna niet moeiteloos door mijn keel. Het weerzien met collega's in Duiven was even een fijne afleiding. Er werd geknuffeld en gekust. Van Ilse kreeg ik nog een lesje "Zen zijn" voor ik het podium opging.... 


Mijn allereerste zelfgemaakte presentatie en dan dat podium op ermee. bibber, bibber, stotter, stotter, eh, eh... Poeh... Maar er kwam toch geluid uit me. En de lieve hartverwarmende reacties van collega's achteraf maakte echt alles goed! En het was verre van perfect, geloof me. 

En dan sta je voor een volle zaal met 200 demonstratrices...



Ik kon ook lachen zie ik...



Hier ging het iets beter naarmate de tijd verstreek en liet ik wat van mijn  projecten zien... Ik heb geweldige leuke dingen gemaakt. Zal jullie er deze week mee inspireren.
Eh..... voor jullie verlanglijstjes voor 2 juni...

Later mochten we een make & take doen met 2 stempelsets die ook wij nog niet kunnen kopen. ooooooo, hebbe hebbe! Helemaal in LOVE

V.l.n.r. Tanja, ik, José en Jenni

Ja uhm...
v.l.n.r collega's Diana, Margriet, Janneke, Caroline en iemand die heel veel op mij lijkt...

Wil jij nou ook bij deze gekke gezellige Stampin' Up! familie horen? Dus geef je graag workshops en wil je wat bijverdienen of je hobby bekostigen? Mail me dan eens vrijblijvend! Ik kan absoluut nog creatieve, goede, slimme en hardwerkende dames gebruiken. Er zijn nog gaten in Zeeland, in het Noorden, Oosten en zelfs in Zuid-Limburg. Nog genoeg plek.  

Liefs
Miranda Mols 





11 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke foto's, Miranda. Ziet eruit als een super gezellige dag!
José kwam na afloop nog even wat spullen bij me brengen en die was ook al zo enthousiast. En nu zit ik hier lekker te bladeren in de nieuwe catalogus.....bijna jarig, dus ik ga m'n centjes doneren aan Stampin' Up :o)

Janneke de Jong zei

Whahaha die foto .. echt te leuk!

Ik vond je presentatie top! En leuke projectjes had je gemaakt, en thanks ♥ je weet waarvoor *mwah!

Renate zei

Een tijdje terug al op 't witte doek, en nu op het podium. Let je wel een beetje op dat je niet te veel sterallures gaat krijgen ;o).
Ik vind het wel heel stoer van je.

-xies- Renate.

Caroline zei

weer een super verslagje, heerlijk om te lezen, te zien en ja dit set stond nog niet op mijn verlanglijst, maar stilaan wel.
Groetjes Caroline

Lucy Beugeling-Ramos zei

Leuk verslag, haha!

Stempel er op los by Ilse zei

Ik ben er zeker van dat je dat super goe gedaan hebt !
Liefs
Ilse

Margot zei

Stoer van je hoor!

Marjan Küppers zei

Goed van je hoor, en erg leuke foto's! Als het voorbij is ben je opgelucht en het ging zo te horen prima. De kaart ziet er top uit!

Marijke zei

Petje af voor jou, wat stoer!! Leuk om je verhaal te lezen en ziet er mooi uit de kaart met de nieuwe spulletjes en kleuren.
Groetjes,
Marijke

Joke B zei

Leuke blogpost weer Miranda! Ben er zeker van dat je dat weer schitterend hebt gedaan hoor! Mooi kaartje ook. grtjs

Mieke zei

Amaaai knap hoor! Leuke foto's!
Jij hebt dat vast schitterend gedaan!