zaterdag 16 mei 2015

Stampin' Up! bestellen 18 mei


Vanochtend begon bij mij de **2015-2016 Catalogus Lancerings Party**
Je kon de nieuwste producten bekijken, een Make & Take doen en de nieuwste catalogus mee naar huis nemen. Maar liefst 8 dames kwamen zich vergapen aan de prachtige nieuwe producten. Er werd druk gekwebbeld over verlanglijstjes en wat ermee gemaakt moest worden. Daarna gingen ze aan de slag met de voorbeelden die ik had gemaakt.


Donderdag hebben mijn man en ik samen de garage opgeruimd en gepoetst zodat alles netjes was voor de gasten. En vanochtend heb ik alles klaar gemaakt. Om 11.00 uur ging de poort open. 

Hier enkele van de voorbeelden die gemaakt zijn. Ik vergat jammer genoeg foto's te maken van de rest. Ik was dan ook druk bezig met...eh...kletsen... 


De dames mochten werken met de nieuwste Nederlandse set Hiep Hiep Hoera..., de nieuwe set Sprinkles of Life, Cherry on Top Washi Tape en de nieuwe In Color kleuren.
Wat een feest! Het was weer erg gezellig.

Ik wens jullie een fijn weekend! 
En wil jij ook een nieuwe catalogus? Mail me dan!
Degenen die me al gemaild hebben, kunnen de catalogus komende week in hun brievenbus vinden.

Groetjes
Miranda Mols


6 opmerkingen:

Rwf Designs zei

Daar had ik nog niet aan gedacht om de sprinkels als een soort confetti te gebruiken. Leuk!

Aartje zei

Wat een leuk idee om zo'n lanceringsparty te houden! De resultaten zien er top uit.
Groeten, Aartje

Je@net zei

Wow...ziet er veelbelovend uit. Erg leuke kaarten, Miranda!

Daphne Coers zei

Dat ziet er erg gezellig uit.
En de kaartjes zijn weer erg verschillend, met toch dezelfde materialen, dat vind ik altijd zo leuk om te zien.
Groetjes, Daphne

Mieke zei

Wat een leuke kaarten zijn dat, heel mooi!

Gerrina zei

Dat zal gezellig zijn geweest! Je voorbeelden zien er weer mooi uit! Fijne week, Gerrina