vrijdag 29 mei 2015

Stamp a Treat Bag

Stampin' Up! bestellen 2 juni!! Garage Sale 6 juni


De Mini Treat Bag, daar zijn jullie al bekend mee. Ik had hem nog niet (ja, zelfs ik heb sommige dingen niet), maar kreeg hem om mee te werken voor mijn presentatie en mocht hem ook nog houden! (kan iemand mij vertellen waarom ik dat zakje nog niet had??) Daarbij kreeg ik ook de de nieuwe stempelset Stamp a Bag. Toen ik deze voor het eerst zag, dacht ik nog..die koop ik dus nooit. En vervolgens moet je er dan mee werken. Ik kan je vertellen dat hoe meer ik ermee werkte, hoe meer dingen ik begon te zien en hoe leuker ik deze set ging vinden.


Hier zien jullie dus een Treat Bag versierd met de nieuwste In Color kleuren. Op de Treat bag en elk stukje card stock heb ik een andere stempel uit Stamp a Bag gebruikt. Je kunt er zulke leuke achtergronden mee maken.



Hier is de set. Er volgen de komende dagen meer creaties met deze stempelset.
Jullie zullen verrast zijn hoe leuk alles hiermee te versieren is!

Nieuwsbrief Stampin Utopia
Vandaag zit er in jouw mailbox een nieuwsbrief van Stampin Utopia. Over bestellen op 2 juni, mijn Garage sale, het Hobby Festival en de introductie van mijn nieuwe spaarsysteem voor trouwe klanten. Geabonneerd, maar niet ontvangen? Kijk eens in je Spambox en keur de afzender goed. Dan mis je nooit meer belangrijk nieuws. Klanten kunnen zich inschrijven voor mijn nieuwsbrief op www.stampinutopia.nl aan de rechterkant

Groetjes
Miranda Mols

9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuk cadeauzakje heb je gemaakt, Miranda!

Judith zei

Hahaha, ja zo kan het gaan. En dan ben je ineens helemaal weg van een product (-;
Leuk zakje!

Stempel er op los by Ilse zei

Super leuk gedaan !
Liefs
Ilse
x

GerJanne zei

Leuk!! Tja, als je dan eenmaal de mogelijkheden ontdekt!
Ben benieuwd wat je nog meer laat zien!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi cadeauzakje Miranda....

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Mieke zei

Hoe leuk is dat zakje!!

Gerdine zei

Heel leuk zakje!! Gaaf, die dots erop!

Marjan Küppers zei

Zo zie je maar, dit is alvast een erg leuk begin!

Gerrina zei

Gaaf dat je, als je ertoe zet genoeg fantasie hebt om er leuke dingen mee te maken! Dat heb je soms nodig om een drempeltje over te gaan... Is zeker goed gelukt! Fijn weekend verder, Gerrina