donderdag 14 mei 2015

Happy Rainbow + Catalogus Party

Stampin' Up! bestellen 18 mei

Lekker weer eens met al mijn favoriete kleuren tegelijk gewerkt. Eerst heb ik de letters geplakt. Daarna kaart afgeplakt met grote post-it notes. Toen met de sponge daubers gekleurd en daarna de tekst gestempeld. 



De basis is Whisper White, dat in de nieuwe catalogus eindelijk in de dikkere variant komt. Zalig! Want het Whisper White is ideaal om te kleuren en te stempelen, maar minder geschikt voor een stevige kaart basis. De letters die ik gebruikte zijn mijn absolute favoriet en nu komen ook de cijfers erbij! Elke letter en cijfer is los, superhandig dus.

Heb jij onze nieuwste catalogus al? Vraag hem bij mij aan voor €5,80 inclusief verzenden. Was je klant in de afgelopen 6 maanden, dan stuur ik hem je gratis toe. Nog geen klant, maar wil je nu eindelijk eens Stampin' Up! producten? Doe een bestelling dan krijg je hem er gratis bij. 

Groetjes
Miranda Mols

PS. Vergeet de Catalogus Party in Geleen niet!
Van 11.00 tot 13.00 uur. Bekijk de nieuwste producten, maak een kaartje en neem de nieuwste catalogus mee.

*Challenges
CASology: Music -> Happy
CAS on Sunday: Cheer up Buttercup

13 opmerkingen:

Je@net zei

Prachtige kaart, Miranda. Dat wil ik toch ook eens proberen. Van de week maar eens voor gaan zitten. Vind het zo mooi gedaan!

Margot zei

Heel gaaf!

Maaike Uijthoven zei

mooi hoor, ik doe dit ook vaak, die van jou is perfect

GerJanne zei

Gaaf kaartje! Super leuk effect door het afplakken.
GerJanne

Rosina zei

Prachtig CASkaartje Miranda, heel mooi....

groetjes Rosina

Stella zei

Dit moet ik even pinnen :). Wow; zo gaaf!

Joyce zei

Fantastic card. I love how you did the rainbow. Thanks so much for playing along at CASology this week.

Marlieke zei

Een echte Miranda vind ik het. En helemaal mooi!

Zw@@n zei

Wat een vrolijke kaart, Miranda. Mooie kleurtjes en leuk gedaan met de letters. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma

Melissa zei

Oh! This makes me smile! Love the use of white on this and the pop of rainbow color is perfectly placed! What a fantastic CAS card!!! :)
Thanks so much for joining us over at CASology this week!

Cornelie zei

Super leuk en vrolijk dit kaartje!!

Aartje zei

Wat een leuke vrolijke kaart. Ik vind hem super!
Groeten, Aartje

Gerrina zei

Blijft super mooi en lekker vrolijk een kaart met regenboogkleuren! Fijne zondag verder, Gerrina