zaterdag 30 mei 2015

Enjoy Another Bag

Stampin' Up! bestellen 2 juni ~ Garage Sale 6 juni ~ Hobbyfestival 20 juni

Vandaag een leuk "weggeefje" op mijn Facebook pagina. Als je die nog niet kent of Liked, LIKE hem dan even en laat een reactie achter als je mee wilt loten.

Jullie zagen gisteren al de nieuwe stempelset Stamp A Bag, hier is tie nog een keer. Ik heb met Daffodil Delight op Daffodil Delight Card Stock wederom op een Treat Bag gestempeld. Ja, de Treat Bag is aan me gegroeid, zo gaat dat als je dingen mag testen. Leuk om een kadokaart in te doen. Geen bollen maar zig-zagjes vandaag en nog kleurrijker dan gisteren. Ik ben gek op kleur en vond dit nog net kunnen voordat het teveel circus wordt. 


Uit de Treat Bag heb ik het Fish Tail label ding gestanst (deze zit in de Treat Bag set). Toen met een velletje Melon Mambo gekeken waar de stempel moest. Met potlood de omtrek getekend en toen met de Stamp-a-ma-jig de stempel erop. Zo past die mooi in de opening. De stempel komt uit de nieuwe set You're So Weet. Deze is speciaal gemaakt om bij de stansjes van de Treat Bag te passen. Zullen jullie ook nog vaker voorbij zien komen, de aankomende dagen.

De Stamp a Bag was mijn minst favoriete set uit de nieuwe catalogus, maar na gebruik bleek deze zo veelzijdig en nu ben ik er dus heel blij mee. Som moet je dingen gewoon even vaak genoeg zien voordat je de mogelijkheden ziet. 
Ben benieuwd naar jullie minst favoriete set uit de nieuwe catalogus. Ga ik proberen die hoger op jullie lijstje te krijgen, hahaha.

En nu gaan we ons klaar maken voor de grote jaarlijkse Kermis in de stad...

Groetjes uit een fris, maar zonnig Zuiden. 

Miranda Mols

Kom jij ook naar mijn garage sale op 6 juni?

3 opmerkingen:

Je@net zei

Vrolijk zakje, Miranda. Ziet er gezellig uit.
Fijn weekend en veel plezier op de kermis!

Rosina zei

Weer een heel leuk opgepimpt zakje Miranda....mooie kleurtjes ook...

groetjes Rosina

Judith zei

Zo een garage sale is wel aantrekkelijk, maar het Zuiden is zo ver weg hiervandaan...
Leuk zakje, echte retro kleuren. Die zien we wel terug in de nieuwe catalogus. Zo zie je maar, Golden Oldies (-: