vrijdag 8 mei 2015

Christmas Time

Stampin' Up! bestellen 11 mei

Stampin' Up! maakt leuke korte techniek video's. Stempelen met embossingfolders is daar 1 van. Natuurlijk heb ik dat al eens gedaan, maar ik kreeg nieuwe ideeën van dit filmpje. Met een embossingfolder die ik nog nooit gebruikte, maar heel toepasselijk voor 52 Weeks of Christmas. Smokey Slate als ondergrond en Whisper White Craft Inkt op de embossingfolder....

Tadaaa....


En dan nog maar een, maar gewoon geëmbossed, wel een beetje gekleurd met een marker over een paar ijssterretjes. 


Toch weer 2 leuke en toch heel simpele kerstkaartjes klaar. Deze embossingfolder gaat eruit, heb ik hem toch nog gebruikt, fjoe, weer een product minder dat ongebruikt in de kast lag (veegt voorhoofd af).

En nu zelf ook aan de slag.
De video:



Geniet!

Miranda Mols

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wow...gaaf effect. Twee erg mooie kaarten, Miranda!

Rosina zei

Schitterend zijn deze CAS kerstkaartjes Miranda....zo mooi geembost....Heel knap gedaan weer...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

GerJanne zei

ha Miranda,
ze zijn weer leuk! Ik zal het filmpje thuis eens kijken, hier doet hij het niet.
Enne..ik weet ook niet hoe ik het doe, hoor.
GerJanne

Gerrina zei

Die zien er beiden mooi uit! Lichte voorkeur voor de 1e... Geniet nog van de laatste dag van de vakantie! Groetjes, Gerrina

Mieke zei

Leuk resultaat, mooie kaarten!

Stella zei

Prachtig; ik vind eerste echt een beauty!