woensdag 6 mei 2015

Celebrate You

Stampin' Up! bestellen 11 mei


Of we een dagje op de puppy's wilden letten. Mijn vriendin wilde graag met het gezin een dagje weg en dan kunnen de puppy's natuurlijk niet een hele dag alleen blijven. Hmmm, doen we dat....moeilijke keuze.... ECHT NIET!! Natuurlijk doen we dat. Dus vandaag zijn we puppy oppassers. Maar liefst 9 stuks, die in je schoenen bijten, aan je broek hangen slapen, plassen en poepen. Vooral de kids vinden dat helemaal geweldig. 
Nadat alle grote honden zin uitgelaten en iedereen heeft gegeten, gaan we zelf ook de buikjes even vullen. 


Mijn vriendin was afgelopen zaterdag jarig en dat verdient een kaartje. Ik probeerde weer eens wat anders dan anders. Ik ben erg tevreden over het resultaat. 



De kinderen hebben hun boterham nog nooit zo snel opgegeten en willen alweer terug. 

Wij zijn weer weg!
Doei doei.

Groetjes
Miranda Mols

7 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Heerlijk genieten daar bij jullie thuis. Lekker dat ze ook allemaal naar buiten kunnen. Dat is lekker knuffelen geblazen. Een mooie kaart heb je gemaakt hij is zeker erg geslaagd. Groetjes, Ingrid.

Gerrina zei

Ja maar die zo ik ook niet zo lang alleen willen laten; wat een gave puppies! En een heel leuke foto van je kinderen!
Zou ik nog bijna vergeten te zeggen dat ik het een leuke vrolijke kaart vind... Geniet van de vakantie! Groetjes, Gerrina

Rosina zei

Wat een gezellige boel is het nu bij jullie met van die schattige puppies in huis....de kids vinden het geweldig zo te zien....
Ook je kaartje is weer een toppertje Miranda....

groetjes Rosina

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje! En willen de kinderen nu ook een puppy?
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Hihiii, weet je zeker dat het er nog 9 zijn? Is er toevallig geen onder jullie jas verdwenen? ;o)
Je kaartje is er eentje om door een ringetje te halen. Super leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Margot zei

Wat een leuk kaartje, heel gaaf papier!

Stella zei

En nemen jullie er nu eentje uit dit nest? :)
Je kaart is gaaf; ik ben ook gék op pailletten!