woensdag 29 april 2015

Watercolor Wonder

Stampin' Up! bestellen 5 mei 

We waren pas in Toverland. Het is niet alleen een geweldig leuk pretpark voor jong en oud en dus een leuk dagje uit. Nee, deze keer moesten we erheen omdat Lana de Magische 1.40m mijlpaal had bereikt. En dat betekende voor haar....eindelijk in de Booster Bike! Een achtbaan waarop je op een motor zit en die dus wel even keihard over een baan raast. De G's vliegen om je oren, je wangen flapperen in de wind.. omhoog, omlaag, schuin, misselijkmakend, maar supergaaf.
En dat moment, haar 1ste keer, moest natuurlijk vereeuwigd. Kost €2 en dan heb je ook wat hé, hahaha. Later die dag ging ik nog een keer met Lana, en nog een keer en nog een keer... Toen was ik zo misselijk dat ik maar ben uitgestapt. Het was namelijk zo ontzettend rustig dat we konden blijven zitten. Lana ging nog even door en zij deed vervolgens nog 10! rondjes. Vast voor de jaren die ze niet mocht en zo graag wilde. Toen was ook zij er klaar mee. 


Dit was overigens niet de eerste foto, want ik moest eerst 3x opnieuw voor de perfecte foto. Op de eerste foto was duidelijk angst op mijn gezicht te bespeuren en de 2de gaf een boer met kiespijn weer, bij poging 3 kon ik genieten, ik overleefde de rit steeds weer, hihihi. 

Pinterest was deze keer mijn inspiratiebron. Ik pinde een kaart bijna gelijk aan deze en ging hem liften. Je vind deze in mijn bord CAS Cards. Vond het idee te leuk! Dus ging ik aan de slag. Ik deed wat druppels refill op mijn clear block, nam mijn waterbrush en maakte op Watercolor Papier wat kleurtjes. Dat maakte deze mooie achtergrond. Eroverheen een stukje Whisper White waarin veertjes zijn uitgestanst en voila. 


Ik wens jullie een fijne dag.
Ik ga met de kinderen even naar Ikea. Eens kijken wat we gaan kopen vandaag.

Groetjes
Miranda Mols

6 opmerkingen:

Stempel er op los by Ilse zei

mooie kaart geworden !
we zijn in de paasvakantie ook naar Toverland geweest, de nieuwe rodelbaan is ook leuk hé !
dikke pieper,
Ilse

Rosina zei

Heel mooi en kleurig kaartje Miranda heel leuk met die veertjes...
en ook hele leuke foto's van toverland....dat was wel volop genieten zo te zien....

groetjes Rosina

Gerrina zei

Haha; je hebt een snelheidsliefhebster in huis! Kan me niet voorstellen dat ze niet misselijk was :)
Je kaart is mooi; die kleuren zijn prachtig zo! Groetjes, Gerrina

Daphne Coers zei

TIEN RONDJES???????
Man man, RESPECT hoor, ik ben na 1 rondje altidj al helemaal "dol".

Mooie kleuren op je kaart, erg mooie kaart.
Ik hou van dat CAS.

Stella zei

Ik word al draaierig als ik naar de foto kijk :). Je kaart is zo gaaf!
Veel gekocht bij IKEA? :)

Renate zei

Je kaartje is wel errug gaaf geworden zeg. Leuk, leuk, leuk!!!
En ja,.... Toverland is ook errug gaaf. Zelf heb ik geen kinderen, maar ik heb er al een paar keer personeelsfeest gehad, en dan zijn er ook een aantal attracties open. Lachen man.
Met z'n allen in de Troy (als het buiten al donker is), en de grote baas voorop. :o)

-xies- Renate