woensdag 8 april 2015

Very Important Post

Stampin' Up! bestellen maandag 13 april

Let op het Clearance Rack is gevuld! Misschien eerst even daar kijken of er wat leuks tussen zit voordat je naar mijn kaart kijkt. Want de prijzen zijn om te smullen en mijn mailbox loopt al vol en het clearance rack dus leeg! Er zijn er die mijn nieuwsbrief al lazen... Ik bestel om 13 april weer (druk op de winkelkar en dan op Clearance Rack)

Even een stoer kaartje vandaag. Ja, ik heb een mannenkaart gemaakt. Teammaatje Ingrid kwam weer gezellig knutselen en we gaven elkaar weer een opdracht. Een kaartje met 2 velletjes uit het Adventure Bound Stack. Poe poe, bakstenen, kiezels maar gelukkig ook een heel mooie kleur. 



En die kleur nam ik als basis. 


En hier het kaartje dat Ingrid maakte. Grappig hoe verschillend ze zijn hé?!


Gevuld!!


Weekly Deals

Wat een gave Weekly Deals, hemeltje!!
Bestel maandag mee.

Groetjes
MIranda Mols

4 opmerkingen:

Margo zei

Leuk ze zijn lekker stoer !
Groetjes
Margo

Gerrina zei

Leuk om dat verschil te zien! Groetjes, Gerrina

Ira Huberts zei

Stoere kaarten zijn het, heeft wel wat van graffiti weg zo! Groetjes, Ira
♥Ira’s Crea Corner♥

Rosina zei

Heel mooi en zeker een stoer mannenkaartje Miranda....KNAPO gedaan!!!

Groetjes Rosina