zondag 19 april 2015

Think Happy

Stampin' Up! betellen 21 april, Retired Lijsten!!

Zo, dat is te lang geleden. De dagen vliegen echt voorbij. Ik ben ook nog 2 dagen weg geweest voor Stampin' Up! met nog 19 andere collega's. En als je wordt uitgenodigd door Stampin' Up! wordt je verwend. Een nacht in een luxe hotel inclusief lunch, diner en ontbijt. 2 dagen brainstormen en trainingen, erg leuk, maar ook wel vermoeiend hoor. Maar het is vooral geweldig leuk sommige van je collega's weer te zien. Kletsen kunnen we wel.... Slapen kan ik dan weer niet en mijn man kon ook niet slapen zonder mij. Dat is toch liefde zeker? Nu even een kaartje voor jullie en dan de mailbox eens bekijken. 


Achter de wolken schijnt de zon moet ik gedacht hebben toen ik dit kaartje maakte. Heel simpel en toch zit er ook een techniekje op deze kaart. Een Stampin Spritzer gevuld met alcohol en 20 druppeltjes Dafodil Delight Refill. Een mask op het papier en sprayen maar. 
Afmaken met basiskaart, wolkje, tekst en rhinestones, klaaaar!

Denken jullie eraan dat de Retired lijsten eraan komen. Spannend... wat zou er dit jaar uit gaan? De nacht van maandag op dinsdag weten we het. Je kunt online winkelen als je een Credit Card hebt, gebruik bij minder dan €200 deze code: 7TXWPX4G
Dan ben je er zeker van dat je krijgt wat je besteld. Verzending is dan €5,95.
 Veel dingen op de lijst zijn snel uitverkocht en ik bestel pas om 15 uur.

Weekly Deals die je dinsdag mee kunt bestellen:



Groetjes
Miranda Mols

6 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooi zonnig kaartje, Miranda!

Daphne Coers zei

Zo leuk om af en toe eens zo'n "werk" weekend te hebben.
Gezellig hoor.
Wat een leuke kaart heb je toch weer gemaakt, heel mooi, met die zon.
Vrolijk ook.
Groetjes, Daphne

Marjan Küppers zei

klinkt als leuke drukte! Je kaart vind ik mooi en stralend, het weer doet vanaf morgen weer mee aan dat zonnige gevoel.

Gerrina zei

Klinkt alsof het heel leuk was, maar dat je het thuisfromt ook even gemist hebt...
Mooi deze zonnige kaart! Groetjes, Gerrina

Rosina zei

Heel mooi is dit zonnige kaartje weer Miranda....

groetjes Rosina

Renate zei

... En er slaapt niets beter dan je eigen bed.
Je kaartje is errug leuk geworden.
Dank je voor de tip van de retired lijsten. Ik heb nog war refils op mijn verlanglijstje staan :o)

-xies- Renate.