woensdag 1 april 2015

Sweet & Simple Baby Card

Stampin' Up! bestellen 6 april

Wat een dag vandaag. 1 april... Zoveel had ik te doen, maar zo weinig kwam ervan... Ik heb de helft van de dag gelachen..... Wat een mop. Al sinds het begin van het jaar leefde ik toe naar 1 april. Ik had de beste grap aller tijden in mijn hoofd. En vanmiddag kon ik hem dan eindelijk plaatsen....

Het was een hele moeilijke beslissing, maar ik heb besloten om te gaan stoppen met Stampin' Up! ‪#‎lovedmyjob‬ - emotioneel.

En wat waren de reacties geweldig. Ik kwam niet meer bij! 
Tja, probeer dan nog maar eens serieus te werken. In ieder geval, stoppen doe ik niet. Ik ben gek op alles wat met Stampin' Up! te maken heeft. Mijn teamgenoten, collega's, klanten, bloglezers, de producten en natuurlijk het geld, vooral het geld... Dus blijf kopen, het is voor een goed doel (mij) ;-P
En nu een schattig kaartje voor jullie...


O en de gave Weekly Deals 1-6 april

Zo, nu lekker naar de sportschool. Mijn lachspieren waren al getraind vandaag, nu de rest!

See You
Miranda Mols

8 opmerkingen:

Evy Goyens zei

Hahaha, die is goed! Ik kwam niet verder dan een stukje plaband onder de computermuis (reageert niet meer!) en de lipjes van een blikje omdraaien (gaat niet meer open), maar de jouwe is way better! Leuke kaart! Wat een goed idee om het papier na het ponsen/stansen ook te gebruiken! Echt heel mooi en vrolijk!

Marlieke zei

Ik was op mijn werk en zag zojuist pas alle berichtjes. Kan me heel goed voorstellen dat je heel wat afgelachen hebt. En je kaart van vandaag vind ik heel mooi leuk lief en schattig.

Je@net zei

Ooooooo...jij bent erg!
Hi, hi, kan me voorstellen dat je je vandaag prima vermaakt hebt :o)
Leuke kaart heb je trouwens weer gemaakt!

Sientje zei

whaha tja en net nu ik voor een dikke duizend euro had willen bestellen bij jou. Helaas dat gaat dan dus niet door, whaha. Wat een mop ;p

Gelukkig is je kaartje echt en meen ik het echt dat ie erg leuk is!

Nelleke zei

Grapjas. hihi. Moet kunnen. Gave kaart, heerlijk zo eenvoudig en vooral niet teveel weggooien. haha. groetjes, Nelleke

Marjan Küppers zei

Nou Miranda... ik vond het heeeeeeeeel erg ongeloofwaardig! Dat er nog dames intrapten, hihi. Grap geslaagd dus :)
Je kaartje is top, heel schattig!!

Gerrina zei

Leuk dat het geslaagd was! Ik zou het zo snel niet van je geloven :) Zoals dit kaartje ook weer laat zien kan je er nog steeds heerlijk meer uit de :handjes"! Groetjes, Gerrina

Mieke zei

Hehe, ongeloofwaardig, maar blijkbaar TOCH geloofwaardig voor sommigen ;-)
Wat is dit weer een fantastisch kaartje!