zaterdag 4 april 2015

Wrap It Up!

Stampin' Up! bestellen 6 en 8 april (Clearance Rack wordt bijgevuld!)

Ik was weer eens aan de verpakkingen. Ik ben daar niet zo'n ster in, doe het daarom minder graag. Maar soms heb je zo'n gelegenheid.... En zeker nu het morgen Pasen is en iemand misschien nog een idee zoekt...

Zo'n doosje kreeg ik op teamdag en ik vond het zo leuk dat ik besloot het te liften. Het was voor een man, dus een beetje mannelijkheid toegevoegd met de kleur Lost Lagoon. 


En deze voor oud collega Carin. Een bedankje, en dan x7 hahaha. Ze vind die zo lekker en lijnen, ach, dat kunnen we nog lang genoeg.


Ik wens jullie een Fijne Pasen!

Lekker veel eieren en chocolade eten.... lijnen kan later....

GARAGE SALE
16 mei hou ik een garage sale van 10.30 uur tot 12.30 uur. 
Ik heb heel veel (retired) Stampin' Up! artikelen te koop met kortingen van 20% tot wel 50%. Een uurtje rijden is de moeite waard.

Groetjes
Miranda Mols

10 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke en lekkere traktaties, Miranda.
Fijne paasdagen gewenst!

Willeke zei

Hoi Miranda,
wat een leuke (en lekkere :-) traktaties heb je gemaakt ! Ik heb de datum van de garagesale in mijn agenda staan, misschien lukt het om ff te komen kijken. Ik wens jullie zonnige en supergezelliga paasdagen,
groetjes van Willeke

Stella zei

Gaaf; vooral de tweede vind ik erg mooi!
Fijne paasdagen!

Rosina zei

Hele leuke opgepimpte doosjes Miranda met zeker een lekkere inhoud....altijd leuk om iemand blij mee te maken...

groetjes en hele fijne paasdagen...
Rosina

Marlieke zei

Altijd leuk om iets lekkers leuk aangekleed te geven. Ziet er goed uit zo!

Eefje Selder zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gerrina zei

Vind dat ook altijd een crime om aan te beginnen, en doe het daarom meestal niet, maar maak zelf bestempeld inpakpapier:)
Deze zien er mooi uit! Fijne Paasdagen!

Daphne Coers zei

Leuk is dat he, om van die kleine kadootjes te maken en weg te geven.
Je hebt er echt een heel mooi iets van gemaakt.
Enne......je bent er WEL goed in!!
Ik vind het een erg mooi, mannelijk kadootje zo.
Groetjes, Daphne

Ira Huberts zei

Mooie én lekkere cadeautjes, daar maak je iedereen mee blij Miranda, enig! Groetjes, Ira
♥Ira’s Crea Corner♥

Mieke zei

Leuk gedaan!
Ik doe dat gewoon minder graag omdat de meesten het gewoon open scheuren en kapot maken... :-)