zaterdag 11 april 2015

Something Old

Stampin' Up! bestellen 13 april


Uit de oude doos: al een hele tijd geleden gemaakt, maar nog niet laten zien.
Deze met witte embossing en daarna gekleurd met de blendabilities, die er helaas niet meer zijn. Ik vind het zo jammer. Had echt lol met die markers. Hopelijk komen ze een keer met nieuwe.


En een klein kaartje 10x10cm, de bloemetjes zijn ponsjes uit het Itty Bitty punch pack en vaas uit Pictogram punches


En nog een kleintje, met bloemetje uit de Flower Patch.


Een fijn weekend gewenst

Miranda Mols

12 opmerkingen:

Crafty EllenH. zei

Wat een leuke kaarten!!! Het is altijd een uitdaging om zo van die CAS-kaarten te maken (althans dat vind ik toch), wat doe jij dat goed ;).

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Miranda!

Margot zei

Die zijn gaaf, vooral het tweede kaartje is te gek!

Marjan Küppers zei

Drie mooie kaarten, leuk effect op dat zwart bij de eerste en de twee CAS kaartjes zijn prachtig in hun eenvoud.

Stempel er op los by Ilse zei

Heel erg leuk geworden !
Liefs
Ilse

Ira Huberts zei

Wat een gave kaartjes heb je gemaakt Miranda, je eerste is zo vrolijk en je bloemenkaartjes zijn ijzersterk in hun eenvoud, supermooi! Groetjes, Ira
♥Ira’s Crea Corner♥

Daphne Coers zei

Wow zeg, die kleuren van die eerste kaart zijn wel heel erg gaaf.
Mooie kaart hoor.
Ik moest de tekst wel 3 keer lezen, maar ik ben ook niet meer zo wakker (drukke dag gehad, dus ik kan niet meer zo helder denken, hi hi)
Leuk gedaan hoor, die tekst.
De andere 2 kaartjes zijn mooi CAS, ik hou daar wel van.

Rosina zei

Hele leuke kaartjes Miranda....vooral die zwarte vind ik SCHITTEREND!!!

groetjes Rosina

GerJanne zei

Heel leuke kaarten! Die kleintjes zijn enig! Dat formaatje is echt leuk om mee te werken. Ik houd er ook van!
Groetjes,
GerJanne

Mieke zei

Die kleuren komen mooi uit op het zwart, mooie kaart.
En kleine kaartjes vind ik altijd de leukste, ze zijn super leuk!

Marijke zei

Mooi de gekleurde tekst op het zwart! Weer wat geleerd, dat je de embossing ook in kan kleuren met de blendabilities, jammer trouwens dat die niet meer te bestellen zijn. Schattig de kleine CAS kaartjes.
Groetjes,
Marijke

Gerrina zei

Alle 3 mooi, maar die kleine super CAS-kaartjes hebben toch echt mijn voorkeur! Groetjes, Gerrina