zaterdag 25 april 2015

Let's Move

Stampin' Up! bestellen 27 april

En het is vakantieeeeeeeeee!
Die start met regen.... Als dat maar geen voorbode voor de komende 14 dagen is. Hopelijk is het vaak mooi of in ieder geval droog. De kinderen moeten naar buiten kunnen. Gisteren was zo'n heerlijke dag. Lana ging na school met vriendinnen fietsen. Dano speelde de hele middag bij een vriendje. Met water, modder en zand. Het bad was zwart! Maar wat hebben ze zich geamuseerd. En mama had nog wat extra tijd om dingen af te maken voor de enorme drukte waar ze zich in bevind momenteel. Niet erg, maar knutselen schiet er dan toch weer bij in. Gelukkig heb ik af en toe tijd voor een snel kaartje zoals deze....



Het papier uit Adventure Bound, nog verkrijgbaar tot 2 juni, samen met Brushed Silver Card Stock (dat jammer genoeg verdwijnt) maakt een geweldig verhuiskaartje. Ik kan er uren naar kijken. Vond het zelf een briljant idee. 

Fijn weekend!

Miranda Mols


4 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Miranda,
dat is het leuke van kaartjes maken. je kunt het zo vol maken als je zelf wilt. En als je wat minder tijd hebt en een kei bent in CAS kaartjes, Voila...een heel leuk verhuiskaartje. Heb je mijn kaartje nog gezien met jouw doos?? Ik heb natuurlijk verwezen naar de schepster ervan....;-)
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Hey... Wat heb je dit waanzinnig leuk gemaakt zeg.
Ik zal voor jullie duimen op goed/beter weer voor de komende 2 weken. Voor de eerste paar dagen is het me helaas nog niet gelukt ;o)

-xies- Renate.

Daphne Coers zei

Soms heb je ineens heeeeeele leuke ideeën.
Dit kaartje is inderdaad een geweldig leuke vondst.
Meer heeft het niet nodig.
Groetjes, Daphne.

Stella zei

Inderdaad briljant; dat papier is er voor gemaakt...Gaaf!