dinsdag 7 april 2015

Hang in There

 Stampin' Up! bestellen 8 april vanwege aanvulling Clearance Rack!



Vandaag 2 kaarten, een tijd geleden gemaakt voor achterneefje Sam (10 jaar) die een beenmergtransplantie moest ondergaan. Deze zijn het alle twee niet geworden, mijn man vond ze te kinderachtig? Tja... Hij kreeg een andere kaart. Kan hem zo snel niet meer vinden, maar liet hem al een keer zien.
Gelukkig is de transplantatie geslaagd en lijkt het steeds beter te gaan met Sam. Maar wat is het vreselijk om zoiets van redelijk dichtbij mee te maken. Hartverscheurend. Kinderen zouden dit sowieso niet mogen krijgen! 




Over naar leukere zaken.... het Clearance Rack wordt morgenochtend om 10.30 uur gevuld met heel veel nieuwe producten. Ik bestel om 18.00 uur, zorg dat je er op tijd bij bent!

Clearance Rack - Up to 80% Off!

Groetjes
Miranda Mols

11 opmerkingen:

Janny zei

Leuke lieve kaartjes zijn het. Groetjes Janny

Judith, Stampin Spirit zei

Getverderie 10.30 pas, ze slapen op woensdag uit bij su cker? 😂😂

Daphne Coers zei

Bah, wat een verschrikkelijk iets om mee te moeten maken, zeker als je zo jong bent.
Ik vind de kaarten heel erg leuk, maar je man heeft misschien wel een klein beetje gelijk, voor een 10 jarige mag het wel wat "stoerder" zijn.
Bewaar je deze toch gewoon voor je voorraad.
Groetjes, Daphne

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Miranda!

Aartje zei

Ik vind ze leuk Miranda! Maar inderdaad voor een 10-jarige misschien niet stoer genoeg.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Heel erg leuke kaartjes, maar ik kan me wel voorstellen dat je man ze wat te kinderachtig vond, voor een 10 jarige.
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Het zijn 2 leuke kaartjes Miranda, maar voor een 10 jartige mag het wel wat stoerder zijn...

groetjes Rosina

Margot zei

Nou ik vind vooral het bovenste kaartje best geschikt voor een 10-jarige, maar ja zelfs ik als 40-jarige zou nog best zo'n dierenkaartje willen ontvangen..... ;)

Margo zei

Wat een superleuke kaarten, niks te kinderachtig volgens mij hoor ! Je hebt helemaal gelijk dat kinderen zoiets niet zouden mogen meemaken ! Gelukkig is Sam aan de beterhand !
Groetjes
Margo

Gerrina zei

Vreselijk om dat mee te maken...
Je 1e vind ik wel voor een jonger kind; lekker speels:) Maar de 2e...gewoon mooi! Groetjes, Gerrina

Mieke zei

Gelukkig is je neefje aan de betere hand, ocharme :-(
Ik vind de kaarten wel heel erg leuk! Die diertjes zijn super schattig en de boom is ook heel mooi.