dinsdag 14 april 2015

Gold

Stampin Up! bestellen 21 april Retired Lijsten!!

Wat hebben wij genoten vandaag van het zonnetje, heerlijk in je t-shirt naar buiten. Zalig! Mijn moeder kwam langs om de auto te keuren. Haar vriend ging met mijn man mee. Auto nakijken en daarna keuren. Toevallig zag mijn moeder mijn Karcher Window Vac staan en wilde hem testen. Natuurlijk mam, oefen gerust even... een uur later blonken alle ramen van binnen en van buiten. Ze had er blijkbaar plezier in. Dank je mam, love ya! Als dank heb ik een heerlijke pan nasi gemaakt en hebben we met zijn allen gesmuld. Heerlijk buiten aan tafel. Zon, je mag wat mij betreft blijven hangen, heeeeel lang!


 Goede vriendin en collega Carmen haalde ook de titel Goud bij Stampin' Up!. Dat is een flinke prestatie, en dat moest gevierd. Dus maakte ik een foto van mezelf in mijn mooiste gouden jurkje, met mijn nieuwe gouden schoenen en deed ik een toast op haar succes. De foto plakte ik op een kaart en stuurde ik naar haar op. Lekker over de top met goud en een tikkeltje paars. Ik liet de bloem matchen met mijn haarkleur. 

En nu banken!!!!

Groetjes
Miranda Mols





15 opmerkingen:

Margot zei

Je lijkt echt op haar! Superleuke kaart!

Margo zei

Wat een geweldig leuke kaart Miranda en wat sta je leuk op de foto ;)
Je mam mag gerust nog even verder testen en de ramen hier ook komen doen hoor :)
Ik heb inderdaad de Big Shot van SU en hoorde dat ik dus de dikke plaat om mee te embossen mis ... die zit er niet standaard bij en het matje ook niet, maar dat heb ik nog van de Cuttlebug.
Groetjes
Margo

Je@net zei

Leuke kaart, Miranda!

GerJanne zei

AHA! Ik dahct al toen ik deze stempelset in de catalogus zag: waar ken ik haar van! Nu zie ik het pas!! Je staat er geweldig op en goud staat je prachtig!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi je kaartje Miranda...
en je staat er super leuk op... hahaha

groetjes Rosina

Caroline zei

super leuke kaart, echt top gedaan
Groetjes Caroline

Marjan Küppers zei

Jaha, het is zeker jouw evenbeeld, hoe leuk! Ook je kaart ermee, gaaf!
Die Window Vac heb ik ook, vind het wel lekker snel, maar krijg altijd strepen, die ik weg moet poetsen.

Nora Schonewille zei

Dit vind ik echt een leuk kaartje! Leuk gedaan!

Margriet zei

Wauwie wat een *schitterende* kaart! Die wil ik ooit, ooit ook nog wel eens krijgen (-;

Gerrina zei

Mooie foto hoor! Nee geintje; je kaart is prachtig en kan alleen in goud zo bijzonder zijn! Klinkt als een echte geniet-van-alles-dag! Lekker als je tijd hebt om van de 1e warme dag te genieten, toch? Ik ben vandaag weer in de tuin aan de gang geweest (heel wat minder zweetdruppels dan gisteren) en hoop vanmiddag aan de stempel te kunnen... Groetjes, Gerrina

Daphne Coers zei

Yeahhhhhh, goed!!
Ik hou ervan.
Wat een leuke kaart (en wat een lieve moeder ;-) )
Groetjes, Daphne

Daphne Coers zei

Goed......
Ik bedoel GOUD!!!!
Daar hou ik van.

Ira Huberts zei

Sounds like a perfect day to me Miranda! Heerlijk toch om elkaar een beetje aandacht te geven en te verwennen? Ik moest meteen aan jou denken bij de dame op je kaart, het is net alsof ze van jou een stempel hebben gemaakt! Erg leuk zeg! Groetjes, Ira
♥Ira’s Crea Corner♥

Ingrid Reyners zei

Heel gaaf, en dat verdient zeker een over the top gold kaartje, als je dit hebt bereikt bij SU! Mag ik je moeder ook even lenen voor de ramen, heerlijk als dat zo voor je gedaan wordt, en dat ze er ook nog plezier in heeft. Groetjes, Ingrid.

Mieke zei

Ohwww mooooi!!!!