donderdag 5 maart 2015

Sweet Baby

Stampin' Up! bestellen 9 maart.

Nog 9 dagen en dan wordt onze kleine jongen alweer 4 jaar. Hij wil graag jarig zijn want dan mag hij naar de basisschool. Hij wil heel graag afscheid nemen (meent hij) van het kinderdagverblijf. Vanochtend besloot hij dat hij NU naar de basisschool wilde. Nou, ok. Schooltas inpakken en gaan. Ik juich het toe. Hij rende door de poort naar school, door de deuren heen en toen bleef hij stil staan. Dit was ENG! Ik stelde hem voor aan zijn nieuwe juf, die hem vroeg of hij even wilde kijken. Dat was nog enger. Dan maar mee de klas in. Dano stelde vast dat er een stoel en een tafel vrij waren en de juf zei dat die speciaal voor hem waren. Miep miep...zo snel als zijn kleine beentjes hem dragen konden (leek een beetje op Road Runner) rende hij naar buiten. Na enige uitleg dat hij niet hoefde te blijven maar gewoon nog mee naar huis kon, gingen we er nog even bij zitten in de klas en na een kwartier hebben we de juf bedankt en zijn we maar gegaan. Hij week niet van mijn zijde. Ach, het hoeft ook nog niet , je bent nog geen 4 zei ik. De juf zei nog dat hij in de pauze mocht komen spelen. Dat doen we dan volgende week maar eens. Eigenlijk had ik verwacht dat het wat simpeler zou gaan, net als bij de oudste. Die zwaaide op de eerste dag naar me en ik kon gaan.  Hmmmm...gaat dit toch nog moeilijk worden?

En om het afscheid van babytijd te vieren, want ik ben daar niet rouwig om....Nog maar een baby kaartje.


Gggroetjes
Miranda Mols



9 opmerkingen:

Judith, Stampin Spirit zei

Spannend voor zo'n klein ventje, de grote wijde wereld in.

Marijke zei

Lief babykaartje, mooi ook de hartjes rand! Kleine kindjes worden groot, weer een mijlpaal, Dano heeft nog even de tijd om te wennen!

Groetjes,
Marijke

Stempel er op los by Ilse zei

Mooi gedaan, komt wel goed met Dano.
Liefs van Ilse

Je@net zei

Oeps....ja kleine jongens worden groot, of ze nou willen of niet :o)
Kaartje is weer hartstikke leuk geworden, Miranda.
En voor Dano veel succes van de week met het wennen op school!

Rosina zei

Elke fase heeft zijn charme Miranda...dat gaat vast goed komen methet grote kleine ventje van je
Het kaartje is een beauty wat je gemaakt hebt.... so cute...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Oh, alweer 4! Ja ik ken je ook al drie jaar denk ik! Sjonge, weer een mijlpaal. Heeft mam wat meer de handen vrij overdag....
Je kaart is heel erg gaaf!!
Groetjes,
GerJanne

Ira Huberts zei

Dat gaat me toch een partij snel zeg! Pff! Maar da's alleen maar goed dat Dano lekker naar school gaat, hij heeft het er straks vast heel erg naar zijn zin! Je kaartje is zo cute, heel sweet indeed! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Mieke zei

Dat komt wel goed. In het begin zal het wennen zijn, maar eens hij het gewoon wordt, zal hij het heel leuk vinden :-)
Super mooie kaart!

Gerrina zei

Mooie kaart!
Enne, kan me voorstellen dat je het lekker zal vinden als hij, met z'n draai goed gevonden, ook op school zit; breken er heel andere tijden aan...
Het zal wel gaan; zodra hij wat kinderen kent vind hij het vast veel interessanter! Fijne zondag verder, Gerrina