zaterdag 28 maart 2015

Kraft Embossing & Coloring

Stampin' Up! bestellen 31 maart LAATSTE KANS Sale-A-Bration 2015

Wat een leuke uitdaging op het Liftchallenge blog. Embossen en kleuren op kraft. Ik heb me geamuseerd met het Stampin' Up! Kraft Card Stock. Dat is een beetje zwaarder dan het normale card stock en je kunt er daardoor ook fantastisch doosjes mee maken.

Deze stempel staat al sinds juli op mijn plankje en nu heb ik hem dan eindelijk gebruikt! (Kwestie van teveel speelgoed, maar hebben we daar niet allemaal last van dat luxeprobleem?) Een Koala heeft alleen niet zo veel kleur, maar hij is zo schattig.  Ik dacht voordat deze misschien 2 juni uit de catalogus verdwijnt, moet ik hem toch gebruikt hebben. 


Wat me aan iets belangrijks laat denken.... 2 juni start de nieuwe en vervalt de huidige catalogus. Die zou eigenlijk geldig zijn tot 30 juni. Maar omdat alle catalogi in alle landen gelijk starten is dat dus vervroegd! Let daar op als je nog iets belangrijks nodig hebt.

LET OP!
Ik heb op deze kaart met Strawberry Slush gekleurd, Dat is een In Color 2013-2015, die gaan eruit met de cataloguswissel!
Dus wil je ze nog lang gebruiken dan raadt ik je aan NU nog de refills en eventueel inktpads, markers en Card Stock aan te schaffen met de laatste SAB bestelling, dan heb je ook nog 1 kadootje erbij ook nog. Op het moment dat ze op 5 mei op de Retired Lijst komen, zijn ze dezelfde dag helemaal uitverkocht en grijp je er echt naast! Dus weg=pech!



Deze is op Crumb Cake gemaakt, lijkt iets fletser op de foto, maar lijkt best op Kraft, alleen iets lichter van kleur. Het heeft wel iets sereen een condoleance kaart met dit wit en een snufje kleur nietwaar?


En deze heb ik gewoon met Memento gestempeld, vond het leuk om nog wat verder te kleuren. Ik was lekker bezig en op dreef met One Layer kaartjes, lang geleden. Heerlijk weer om te doen. Gewoon snel, simpel en leuk. Het jurkje glittert aan alle kanten, altijd leuk wat "bling" met Glitter Glue.


Een heel fijn weekend!

Miranda Mols


11 opmerkingen:

Margo zei

Waw Miranda,
jij bent er meteen ingevlogen voor de liftchallenge ! Ik vond het ook zo'n leuke uitdaging !
Erg toffe kaartjes hoor !
Groetjes en fijn weekend !
Margo

Margot zei

Superleuk! De kaart met het meisje is mijn favoriet!

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Miranda!

Mieke zei

Aaaah wat mooi zijn ze!!! Vooral die met de koala!

Marjan Küppers zei

Alle drie heel anders en alle drie hebben ze hun eigen charme, mooie kaarten Miranda! Vind vooral de koala super! Fijn weekend!

An Smets zei

Mooie kaartjes, ik vind de koala de leuks te
Groetjes
An

Rosina zei

Het zijn wel 3 super leuke kaartjes miranda...en het kleuren op kraft gaat jouw hel goed af....PRACHTIG!!!

groetjes
Rosina

Daphne Coers zei

Leuke kaarten weer.
En dat glitter op jurkjes (of int haar ofzo) doe ik ook vaak.
Geeft het net een chiquer tintje en is voor een meisje of dame altijd leuk.
Fijne weekend, Daphne

Gerrina zei

Wow, lekker in die flow gegaan! Mooi de 1e kaart; die indeling is echt gaaf! De splatters op de 2e en natuurlijk de prachtige koala zien er uit alsof de kaart gedrukt is; heel "crisp"!
Leuk weer eens OLC van je te zien; je bent het echt niet verleerd... Groetjes, Gerrina

Ira Huberts zei

Wat een leuke serie kaarten Miranda, maar dat guitige koalaatje heeft mijn hart gestolen, wat een lieffie! Leuk ook met de spatjes erop! Groetjes, Ira
♥Ira’s Crea Corner♥

Stella zei

Zo jij ben in the mood :); Gaaf! Die koala is schattig maar nummer 2 met die bloem is bij favoriet. Dat vind ik dé beauty!