maandag 16 maart 2015

Fabulous 1=4


Stampin' Up! bestellen 23 maart

Goedemorgen allemaal. Na een heftige lange slapeloze nacht (spanning zeker)....is onze jongste telg dan voor het eerst naar de basisschool. Ik had mijn man gevraagd hem te brengen omdat ik drama verwachtte. Maar ja, als je zoon dan vraagt of we allemaal samen met de auto willen gaan.... Ben ik blij dat ik mee ging want bij aankomst stond er een mega ontvangstcomité klaar. Uit de luidsprekers schalde gezellige muziek, de hele school stond te dansen, inclusief sommige ouders. Dano moest wel denken... Maar het bleek de inluiding van de fitweek. Ik bleek wederom niet de celebrity die ik dacht te zijn, whahahaha... De zoemer ging, Dano ging netjes uit zichzelf in de rij staan, draaide zich om wierp een kushandje en daar ging hij naar binnen. Stoere vent met nieuwe rugzak met daarin een gevulde nieuwe broodtrommel en een nieuwe beker vol chocomel. We gingen nog even voor het raam staam. Hij liep de klas binnen, kwam met een big smile naar het raam, gaf nog een kushandje of tig en toen zijn we naar huis gegaan. Verbazingwekkend hoe makkelijk dat ging.... Dat had ik niet verwacht. Mooi toch!

Een tijdje terug heb ik gestoeid met de One in a Million stempelset. 

Ik begon met 1 tag...


En toen had ik er een heleboel nodig....


De stempelset lag er toch, dus ging ik maar wat experimenteren met bijpassende kaarten. De achtergrond is gemaakt met een mask uit de Hooray It's Your Day kit.



Een beetje minder dacht ik...


En daarna nog maar een die meer leek op de tags. 


En zo wordt 1 stempelset gebruikt voor 4 verschillende creaties.

En nu snel werken, want om 12.15 uur moet ik weer aan de schoolpoort staan!

Fijne langzaaMaandag

Miranda Mols



14 opmerkingen:

Sieneke zei

Wauw, mooie kaartjes en tag. 1 stempelset zo verschillende resultaten

Gaby Dierx zei

Fabulous...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Stempel er op los by Ilse zei

Wauw schitterend gedaan, vooral de kaartjes zijn sjiek.
Liefs van Ilse

Marjan Küppers zei

Leuk! Als moeder maak je meer zorgen dan je kind, zo ging het bij mijn dochter ook. Ik met tranen in mijn ogen naar huis, zij al lekker aan het spelen :)
Je creaties met de set zijn fabulous, erg mooi!

Margo zei

Weer een stap waar je door bent !
Gefeliciteerd mama met het loslaten !!! Niet altijd even makkelijk !
Je tags zijn erg leuk en ik vind de kaartjes ook super ! De leukste vind ik die met de sterren !
Groetjes
Margo

Margot zei

Mooi! Die laatste is mijn favoriet!

An Smets zei

Kleine jongens worden groot :)
Leuke stempel. Je heb er mooie creatives mee gemaakt
Groetjes
An

Juisie zei

Haha, dat ontvangstcomité! Zal je zoontje morgen wel tegenvallen, die denkt dadelijk dat het normaal is om de ochtend dansend te beginnen...
Je kaarten en tags zijn leuk, ik hou van zon mooie sierlijke tekst als blikvanger!
Groetjes joyce

Aartje zei

Wat een verhaal. Het zal je zoon wel tegenvallen als er morgen geen feestend ontvangstcomite is.
Wat een leuke ideeen had je met deze stempelset.
Groeten, Aartje

Stella zei

Wat een super gave kaarten; allemaal zo mooi gestempeld. Ik vind dat mask ook geweldig.
En nu de jongste naar school; zal vast even wennen zijn. Geniet van deze jaren die komen. De basisschool tijd is zo om als de jongste naar school is. En eenmaal op de middelbare school gaat het nog sneller:)

Daphne Coers zei

En jij hebt ook geen traantje gelaten??
Knap hoor, van je!!!!!;-)
Tja....de laatste kindjes zijn altijd zo stoer.
Je stempel set is geweldig, wat kun je daar een leuke serie kaarten en tag's mee maken zeg.
Heel erg leuk allemaal.

GerJanne zei

Hoi Miranda,
wat een mooie tags en kaartjes heb je gemaakt! Lekker gevoel dat het zo makkelijk ging met Dano. Hij was er vast aan toe. En dat is voor jou dan ook wel fijn te merken, toch!?
Weet je al wat je allemaal met die vrije tijd moet ? (Whahahahaha, vast niet;-))
Groetjes,
GerJanne

Gerrina zei

Wow, fijn dat het zo goed ging met Danno! Enne nu meer tijd alleen in huis om achter elkaar door te werken... :)
Je tags en kaarten zijn mooi, de 2e kaart vind ik het leukst! Groetjes, Gerrina

Cynthia van der Wilk zei

Mooie kaarten.