zaterdag 7 maart 2015

Bokeh 1

Stampin' Up! bestellen 9 maart

De nieuwe Utopia challenge is gestart. De uitdaging Wit + 1 (zwart voor een sentiment mag)

Dit is mijn uitwerking: Wit met roze


Ik gaf pas een workshop met de Bokeh techniek, die nu zo populair is. De populariteit snap ik wel. Want het is echt heel leuk om te doen en helemaal niet moeilijk. Tijdens de voorbereiding bedacht ik dat ik meteen maar een kaart moest maken voor de challenge. Doen jullie ook mee? Cynthia sponsort een prachtige prijs. Klik HIER

Geniet van het weekend!

Miranda Mols



14 opmerkingen:

Gerrina zei

Mooi dat bakeh; maakt 't niet te zoet...! Fijne zondag verder!

Margot zei

Gaaf!

Je@net zei

Leuke kaart, Miranda!

Ira Huberts zei

Ja, dit vind ik ook een supercoole techniek, je hebt meteen zo'n gaaf effect! Mooi kaartje Miranda! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Margo zei

Supermooie kaart !
Ik ben ook fan van deze techniek !
Groetjes
Margo

Marlieke zei

Heeeeeeel goed gelukt kaartje, echt erg mooi!

Judith zei

Heel mooi!
Fijn om met relatief 'weinig inspanning' zo een prachtig resultaat te verkrijgen!

Marjan Küppers zei

Heel mooi kaartje, gaaf die achtergrond!

Marijke zei

Deze is heel mooooi!! Prachtige achtergrond.


Groetjes,
Marijke

Willeke zei

Hoi Miranda,
ik ken de techniek niet maar vind het een heel leuk kaartje geworden !
Groetjes van Willeke

Stella zei

Wow; prachtig. Ik kan nog wat van je leren; de achtergrond is zooooo mooi. Een van mooiste bokeh kaarten die ik heb gezien!

Aartje zei

Wow, mooi zeg!
Groeten, Aartje

Karen D. zei

I love how this turned out...
sweet card.

Miranda V zei

Oh wauw, wat heb je dat mooi gedaan! Prachtige achtergrond!