maandag 2 maart 2015

4 nieuwe Stampin' Up! SAB producten

Stampin' Up! bestellen 9 maart

Ja, ik had een idee. Zonder inspiratie moest ik maar filmpjes maken. Na take 75 bleek mijn tafel te wiebelen en wiebelende filmpjes kijken niet lekker. Dus moest ik een andere plek verzinnen voor mijn camera. Na take 150 dacht ik nu is het klaar. Ik zet het er gewoon op. Het eerste filmpje liep vast, dus de verkeerde link staat in mijn nieuwsbrief, maar hier is de goede.


Na 100 filmpjes wordt je vast vanzelf beter of het houd hier op. Dat ligt aan jullie reacties ;-)

Dit zijn de kaartjes die ik in het filmpje laat zien.
Kaart 1 met For Being You en de vlinder uit Nature's Perfection


Kaart 2 met vlinders die ik uitknipte uit het Vellum en inkleurde met mijn markers.


Ben heeeeel benieuwd naar jullie reacties. Zeg gerust eerlijk wat je ervan vindt. Aan gewoon leuk heb je tenslotte toch het minst.

Alvast bedankt.

Miranda Mols


14 opmerkingen:

CarlavdM zei

Na 150 takes is het een 'leuk' filmpje geworden Miranda...keep them coming ;o)
De 1e kaart vind ik het 'leukst'

Marjan Küppers zei

Je bent wel een doorzetter, hoor. Maar het filmpje is een duidelijke en ook niet te lang. Twee leuke frisse kaarten erbij, ook mijn voorkeur gaat naar de bovenste. Door de tekst en haartjes en vrolijk fladderende vlinder!

Margo zei

Ik vind het erg mooie kaarten hoor ! Lekker fleurig !
Je filmpje kan ik nu niet bekijken ... ik ga proberen vanavond even te kijken ...
Groetjes
Margo

Rosina zei

2 hele leuke kaartjes Miranda,
en met prachtige materialen van SU....leuk filmpje ook...

groetjes Rosina

bladsteenschaar zei

Goed gedaan hoor, het is niet eenvoudig om zo een filmke te maken. Leuk om naar te kijken, want je ziet toch meer op film dan op foto en zo krijg je toch een beter zicht op de producten.
Groetjes, Ilse

An Smets zei

Leuk hoe je de materialen in het filmpje laat zien. Het zijn mooie kaartjes geworden
Groetjes
An

Ira Huberts zei

Ha ha ha! Maar geweldig dat je zo volhoudend bent Miranda, het is een supercool filmpje geworden en ik vind dat Limburgs toch een heel smakelijk taaltje (na ons Brabants dan hè ;-) - beetje plagen mag wel hè? Je kaarten zijn supermooi, die vlindertjes zijn echt top! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

GerJanne zei

Hoi Miranda,
na een weekje Limburg klinkt het gewoon vertrouwd! Leuk filmpje, gewoon doorgaan, hoor! Helaas kreeg ik de mannen niet mee. Als het dan afgelopen is ook zo snel mogelijk naar huis...maar ik was wel heel verrast door je lieve aanbod!
Je kaartjes zijn erg leuk! Lekker fleurig!
Groetjes,
GerJanne

Evy Goyens zei

Nou, zo'n filmpje doe ik je toch echt niet na, hoor! Petje af, dat jij dat durft! Je was waarschijnlijk ontzettend zenuwachtig, maar daar merk je niks van, super gedaan!

Je kaartjes zijn prachtig! Zo te zien heb je je inspiratie weer helemaal terug ;-)

Willeke zei

Hoi Miranda,
ik vind je vlinderkaartjes echt supermooi !
Groetjes van Willeke

Karen D. zei

beautiful cards!

Maartje zei

Nou, je filmpje is heel gezellig hoor! Geslaagd :)

Gerrina zei

Duidelijk filmpje! En die vlinders zijn prachtig in die kleuren! Groetjes, Gerrina

Judith zei

Leuk toch, zo een filmpje! Ik kijk graag naar bewegend beeld en ben dus benieuwd naar wat er nog meer gaat komen :-)