dinsdag 24 februari 2015

So Happy Together

Stampin' Up! bestellen 2 maart. EXTRA bestelling! 
4 nieuwe SAB cadeaus om uit te kiezen!!


Bedankt voor al jullie hulp bij het zoeken naar mijn inspiratie. Heel lief al die reacties. Hartverwarmend al die support! Het komt nu vast snel terug.  

Een aantal weken geleden belde mijn schoonvader me op vrijdagavond op om te vragen of ik niet een kaartje wilde maken omdat hij mijn schoonmoeder al 50 jaar kende en waarvan ze al 47 jaar getrouwd zijn. Wat een tijd! En zaterdagochtend gingen we erheen met bloemen en kaart. Ik ben niet helemaal tevreden omdat het een beetje snel moest, maar zij vonden het heel mooi. En dat is wat telt.


Basis is zwart. Daarop zit Something Borrowed DSP en daarop weer Gold Foil Vellum. Afgemaakt met een Stazon sentiment afdruk en een rood hart met in goud de cijfers 50. De cijfers zijn van My Favorite Thing.

En nu

*

Een heel leuk nieuwtje

*

Tromgeroffel

*

Van 1 maart tot 31 maart

*

4 nieuwe Sale-A-Bration cadeaus


Gaaf  hé! 2 maart bestel ik weer, Maak je lijstje maar klaar!

Groetjes
Miranda Mols





7 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Miranda. Kan me voorstellen dat je schoonouders er blij mee waren.

Margo zei

Niet zo streng zijn voor jezelf ! Hij is erg leuk !
Liefs
Margo

Ira Huberts zei

Precies! Helemaal mee eens! Hij is heel gaaf geworden, vind 'm superleuk met die kleine gouden hartjes erop! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Rosina zei

Een heel mooi kaartje voor je schoonmoeder gemaakt Miranda....Ik moet nog anderhalf jaar wachten en dan kennen we elkaar ook 50 jaar....maar ofdat Bart ook met zoiets leuk aankomt betwijfel ik toch...

groetjes Rosina

Daphne Coers zei

Ik vind het juist een erg leuke kaart!!
Wat een romanticus, die schoonvader van jouw.
Lief idee en dat voor een meneer van zijn leeftijd. Ik denk altijd dat die mensen niet meer zo bezig zijn met getallen en jaren enzo, maar hij bewijst het tegendeel.
Echt een schatje en je kaart past daar precies bij.
Groetjes, Daphne

Stella zei

Leuk dat de romantiek na 50 jaar nog hoogtij viert. Wat lief van je schoonvader. En je kaart is toch helemaal geweldig! Niet te kritisch op jezelf zijn :)

Gerrina zei

Wat een tijd! Enne wat een mooie kaart! Fijn weekend, Gerrina