zaterdag 21 februari 2015

Hooray!

 Stampin' Up! bestellen 23 februari


Zucht.... 
*
Diepe zucht
*
Wanhopige zucht...

11 februari schreef ik op mijn persoonlijke FB pagina:
Hmmmmm....waar had ik nou ook weer mijn inspiratie gelaten?? Ik zoek al een hele week. Vast te goed opgeborgen....
En 20 dagen later heb ik hem nog steeds niet gevonden. Ik heb al die tijd nog niks gemaakt. Helemaal niks. Zo lang heeft mijn inspiratieloze tijd nog nooit geduurd. En wat ik ook in mijn handen pak, welke sites ik ook opzoek, welke challenges die ik naast me leg, er gebeurt niks. Helemaal niks. En je zult begrijpen dat er langzaam een einde komt aan creaties die ik nog niet heb laten zien. Gelukkig heb ik er voor vandaag in ieder geval nog eentje...


Ik zeg tijd voor wat nieuws! Tijd voor verandering. En vandaag ga ik dat proberen... Ik heb een idee.... Wie weet vind ik dan ook mijn inspiratie weer...

Nog even de Weekly Deals, ik bestel maandag weer

De kinderen staan te springen om naar oma te gaan, rest mij dus jullie een fijn weekend! te wensen.

Miranda Mols

o snel een ps nog....
Maandag staat er iets spannends te gebeuren bij Stampin' Up! Zelfs wij weten nog niet wat het is....Spannend....ik ben zo nieuwsgierig.

16 opmerkingen:

An Smets zei

Jammer dat je inspiratie kwijt bent , maar ik vind wel dat het vlinderkaartje een vrolijk kaartje is geworden.
Sinds kort volg ik de projectjes van stampin up gebruikers dus je maakt me nieuwsgierig. Hopelijk komen ze snel naar België
Groetjes,
An

Sieneke zei

Vervelend dat je je inspiratie nog steeds kwijt bent. Misschien heeft de zon het verstopt in het voorjaar. En misschien heb je het verstopt in dat ene kleine bakje met knoopjes of embelishments, die altijd nog wil gebruiken ergens voor.

Je@net zei

Geen paniek, Miranda, komt vast wel weer goed.
Dit is in elk geval een heel leuk kaartje!

Nelleke zei

Te druk met andere dingen? Je inspiratie komt wel weer. Anders een tijdje liften. Of je laten inspireren zoals GerJanne dat doet door gekregen kaaartjes. Maak er waarvan. Groetjes Nelleke

Margo zei

Hoi Miranda,
deze kaart is in ieder geval erg leuk en ik hoop voor jou dat je de kids bij opa en oma mag laten en gezellig thuis mag gaan knutselen, helemaal alleen thuis zonder stoorzenders is meestal al een grote stap in de goede richting !
Succes !
Liefs
Margo

Ira Huberts zei

Volgens mij is er met jouw inspiratie niets mis Miranda, want dit is toch een supergaaf kaartje met die vrolijke vlindertjes? En mocht je 'm toch écht kwijt zijn, dan denk ik dat-ie bij mijn frantage en glitterpoeders ligt, kan ik nl. ook al weken niet vinden, ha ha ha! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Rosina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rosina zei

Hopelijk vind je de inspiratie weer snel terug Miranda...kijk eens in je prullemand...misschien wel weggegooid met alle restjes...
Je kaartje is weer heeeeeel erg mooi hoor....

groetjes Rosina

Inge tje zei

Dan wordt het wel snel tijd dat ik die doos naar je opstuur misschien zit daar wel een pakketje inspiratie bij. Wie weet ?

Groetjes,
Inge.

Daphne Coers zei

Oh jee, kan me voorstellen dat je nu echt een beetje in paniek begint te raken......
Ik heb dat ook wel eens, vol goeie moed naar mijn bureautje en dan zit ik daar en dan......gebeurd er NIKS!!!!!
Zo frustrerend.
Succes met zoeken, misschien kun je eens kijken op je eigen blog en begin je heel voorzichtig weer met het (na)maken van je eigen kaarten in een andere kleur.
Deze kaart, die je nu laat zien is weer echt 1 van jouw, misschien haal je daar je inspiratie uit?!
Nogmaals succes en lieve groet, Daphne

Gerrina zei

Oeps, dat is wel erg lang! Heeft een van de dames die bij jou was deze misschien overgenomen? Mocht je denken dat het helpt, kom dan rustig een keer naar hier; probeer ik jou aan de gang te krijgen....
Deze is in ieder geval lekker fris en mooi!
Succes en een fijne zondag, Gerrina

Marjan Küppers zei

Wat vervelend! Maar vast en zeker komt het wel weer terug. Deze is i.i.g. een plaatje!

Renate zei

Oej, jeetje... Dat is wel ff flink balen zeg. Hopelijk wordt er snel weer een bigbag bij je geleverd. Ik denk dat het bij elke freubelaar wel eens voor komt dat de inspiratie even weg is, maar dat is natuurlijk een schrale troost.
Dit kaartje mag je toevoegen aan je bakje 'super leuk'.

-xies- Renate.

Evy Goyens zei

Met of zonder inspiratie, ik vond dit toch echt een heel leuk kaartje! Die inspiratie komt wel terug, hoor! Ik ruim dan altijd mijn spulletjes eens op, zo kom ik weer bij iets uit dat ik vergeten was, en dan moet en zal ik daar iets mee maken ;-)

Stella zei

Ik zou het niet zeggen als ik naar dit kaartje kijk.Deze is gaaf! Maar het is wel erg herkenbaar. Maarre... des te harder je zoekt des te langer het duurt voordat je het weer vindt.
Geen stress; we hebben het van tot tijd allemaal.
Misschien iets doen met allerlei restjes? Dat levert heel vaak iets leuks op! Dan stempel je niet maar gewoon schuiven met papiertjes en wat stansen. Is ook leuk!

Willeke zei

Hoi Miranda,
dit kaartje is in ieder geval leuk ! Jammer dat je inspiratie zoek is, het weer zit ook niet echt mee, hoop dat je snel weer wat inspiratie vind :-)
Groetjes van Willeke